Zoals de titel al aangeeft wil ik iedereen binnen mijn exchange omgeving e-mails laten verzenden met daarin hetzelfde lettertype. Ik ben namelijk bezig het management etc. allemaal van dezelfde autoandtekening te voorzien en toen is ook naar voren gekomen dat het vanzelf sprekend is als iedereen dan ook hetzelfde lettertype gaat gebruiken.
Nu is het in Outlook vrij makkelijk onder opties --> e-mailinstellingen --> lettertype te veranderen.
Maar ik wil dat niet over met de hand gaan instellen maar dit via de server laten doen. In dit topic wordt precies hetzelfde gevraagd alleen is er nooit antwoord op gekomen, dus misschien dat er inmiddels we al mensen zijn die dit hebben gerealiseerd.....
Nu is het in Outlook vrij makkelijk onder opties --> e-mailinstellingen --> lettertype te veranderen.
Maar ik wil dat niet over met de hand gaan instellen maar dit via de server laten doen. In dit topic wordt precies hetzelfde gevraagd alleen is er nooit antwoord op gekomen, dus misschien dat er inmiddels we al mensen zijn die dit hebben gerealiseerd.....
[ Voor 13% gewijzigd door Beamer op 24-05-2004 13:08 ]
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd