Toon posts:

[eMule] Gestopte download niet meer te downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Wanneer ik een bestand wil downloaden vanaf de search in eMule die ik al eerder heb gedownload en heb gestopt lukt dit niet, de bestanden die ik bedoel zijn rood in de searchlist. Heb al een beetje in de help gesnuffeld:

Color coding of Search Results

> red
Files already in the download list are shown in red

En in de statusbar staat dan You are already trying to download de file xxxxx

Ik heb in mijn program files/emule/temp gekeken... maar daar staan alleen .met en .met.bak files van bestanden die ik inderdaad download in mijn download.met staan ook alleen de downloads die ik daadwerkelijk download...

Mijn vraag is, waarom denkt eMule dat ik die bestanden aan het downloaden ben... en waarom kan ik ze niet herdownloaden??

/edit:

Trouwens heb ook op http://members.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/ gekeken
De search gebruikt... maar geen resultaat

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 12:52 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat kan zijn is dat je een file onder een andere naam al aan het downloaden bent (en vandaar dat hij dus rood in de search staat).
Je kunt ook even goed de hashes nalopen om te controleren.

Eventueel, je shared files reloaden?

[ Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 24-05-2004 12:55 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 11:21

Zoefff

❤ 

Als je even je shared files refresht zou het als het goed is weg moeten gaan.

Maar weet je zeker dat ie niet gewoon al tussen je downloads staat?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is niet het geval... Het betreft hier een tvserie en herinner me wel dat ik ooit die download aan heb gezet maar ook na 10 minuten heb uitgezet. Maar kan em nou dus niet meer downloaden..

En re-hashen... volgens mij helpt het niet want ik heb dat bestand nooit geshared.. maar goed... zal ff proberen

3000+ files hashen :/

• IceStorm

IceStorm

Nee je haatl dingen door elkaar :P

In eMule even op je tab 'shared files' klikken, en dan reload shared files klikken (onderaan). Dan kijkt eMule welke files je shared, nieuwe files worden dan gehashed, oude files herkend hij gewoon.

Daarnaast, 3000 files sharen is overigens absoluut slecht :). Het netwerk is niet geschikt voor het sharen van veel kleine files en je eigen client kan er ook niet goed mee omgaan.

[ Voor 30% gewijzigd door IceStorm op 24-05-2004 13:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me shared files omlaag gehaald naar 400 grote bestanden ;) Heb me files gereload, heb emule afgelsoten en opnieuw opgestart.. niets baat...

nog steeds rode ed2k links...

• IceStorm

IceStorm

Ok, nog een ideetje. Maak een nieuwe (lege) map en maak daar je temp map van. Dan heb je geen enkele download meer als het goed is en dan zou het moeten lukken.

Je hebt ook gewoon de nieuwste versie enzo?
Pagina: 1