Toon posts:

stand alone dvd speler speelt opeens geen dvd's meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem mensen ik heb thuis een pioneer set xv-dv88. voorheen kon ik mijn gebrande dvd's gewoon hierop afspelen maar ineens pakt hij geen gebrande dvd's meer. De sessie dvd's die ik in het begin heb gebrand pakt hij nog wel maar de dvd's die ik nu brand pakt hij niet meer terwijl het allemaal dezelfde dvd's zijn.

wie heeft er een oplossing want ik kan ook geen software opgrade vinden voor dit setje.

vriendelijke groet megaladon

Verwijderd

Waren die DVD's gebrand met een ander BookType?
Zijn de DVD's behalve van hetzelfde merk, ook van dezelfde mediacode?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 12:23:
Waren die DVD's gebrand met een ander BookType?
Zijn de DVD's behalve van hetzelfde merk, ook van dezelfde mediacode?
Dat moet je me ff uitleggen daar heb ik me nog niet in verdiept

Verwijderd

BookType is iets wat je in bijv. Nero kunt instellen zodat de schijfjes als DVD-ROM ipv DVD-R / DVD+R worden herkend, voor een betere ondersteuning bij standalone apparaten.

Mediacode kun je uitlezen van schijfjes met programma's als DVDInfoPro. Veel merken wisselen nogal eens van fabriek, en met deze wisseling veranderen ook de ervaringen met de schijfjes (bijv. een Provision standalone DVDspeler die moeite heeft met DVD-R van 'xxxxx' mediacode kan prima daarmee overweg van een andere 'yyyyyy' mediacode terwijl het merk hetzelfde is).

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je dat precies in nero vinden en wat is precies de beste instelling???

Verwijderd

probeer eens een iso file te maken en branden, wil nog wel eens helpen.

als ik bijvoorbeeld met nero een nieuwe dvd-video aanmaak en brandt, herkent mn speler die dingen ook niet. als ik dan een iso van deze files maak, en deze brandt, werkt het wel,
its worth a shot

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 17:47:
probeer eens een iso file te maken en branden, wil nog wel eens helpen.

als ik bijvoorbeeld met nero een nieuwe dvd-video aanmaak en brandt, herkent mn speler die dingen ook niet. als ik dan een iso van deze files maak, en deze brandt, werkt het wel,
its worth a shot
Dat is wel een goed idee
Pagina: 1