Ik ben bezig met een leerlingensysteem. Nou kan je ook zoeken op leerlingen; op bijv. de klas waar ze inzitten. Nou wil ik graag een check uitvoeren of alle gevonden records dezelfde klas hebben. Is dit niet het geval dan geeft hij de melding: "Niet alle leerlingen zitten in dezelfde klas". Ik zou echt niet weten hoe ik dit nou voor elkaar krijg. iemand misschien enig idee ?
De volgende code heb ik:
De volgende code heb ik:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| header("Content-type: application/msword"); include "../config/config.php"; $totaal = $_GET["totaal"]; $select = mysql_query("SELECT * FROM leerlingen WHERE id IN ($totaal)") or die (mysql_error()); mysql_query($select); echo "<table width='400' cellspacing='0'> <tr> <td width='200'><b>Naam:</b></td> <td width='100'><b>Loginnaam:</b></td> <td width='100'><b>Wachtwoord:</b></td> </tr>"; while($toon = mysql_fetch_object($select)) { // hieronder kunt u eventueel wijzigingen aanbrengen. $klas = "$toon->klas"; echo "<tr> <td>$toon->voornaam $toon->tussenvoegsel $toon->achternaam</td> <td>$toon->loginnaam</td> <td>$toon->wachtwoord</td> </tr>"; // einde wijzigingen aanbrengen } echo "</table>"; echo "<br><b>Klas:</b> $klas"; ?> |