Toon posts:

Maxtor 160GB SATA data stuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een bovengenoemde schijf en tijdens een vastloper van win2k3 ... is die schijf er mee opgehouden qua data dan.
Na vershillende tools te hebben gerunt ben ik er redelijk achter dat alleen mijn 2e partitie naar de hemel is. opzich is dat de grootste partitie ook maar dat is niet heel erg... is alleen maar al mijn mp3s enzo ... op de andere schijf staat mijn werk en die is met verschillende tools van de hirens boot cd nog te lezen .. aleen niet terug te zetten... als ik hem aansluit en windows probeer op te starten wil dat niet eens. Als ik dan zonder die schijf opstart en vervolgens dus hem aanlsuit terweil me windows aanstaat ziet hij netjes de partie met volume naam. als ik daar dan op klik loopt me windows vast... mijn vraag is hoe krijg ik me data er af.?

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:04
Hmm.. probeer eens een ghostimage te maken, dus vanuit dos, van die partitie naar een andere hd? Dan kun je daarna met Ghostexplorer je data redden.
Evt kun je ghosten over het netwerk.
Trucje werkt bijna altijd in geval van nood ;)

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Tooltje Filescavenger werkte bij mij heel erg goed na een megacrash van het systeem. http://www.quetek.com/
(2 hd's waren ineens onleesbaar geworden)
Op een paar grote bestanden na (lees > 80Mb) is alles weer teruggezet door te recoveren naar een lege hd. (boot hd wel geformatteerd, data hd gerecovered naar vrijwel lege boot hd)

[ Voor 7% gewijzigd door Cow_tipping op 25-05-2004 06:44 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“