Kan je de originele bios niet gewoon vinden op google? Zoek bv eens op:
Mischien dat een andere bios dit probleem wel oplost? Dat hoeft niet persé de standaard bios te zijn
Want je hebt wel de nieuwe bios kunnen vinden, dan zou er toch ook wel een andere (oudere, of de versie die jij nodig hebt) staanmedion md41300 bios
[ Voor 82% gewijzigd door UTM op 24-05-2004 11:37 ]
Mm, dat is idd lastig. Mischien kan je even met Medion contact opnemen en vragen of ze je een diskette met de bios opsturen?riotrick schreef op 24 mei 2004 @ 11:43:
Ik heb uiteraard eerst even gegoogled. Maar helaas niks gevonden. De nieuwe bios komt van de medion site. Het is daar de enige bios die ze voor deze laptop hebben staan. Het originele of een oudere versie van het bios staan er ook niet.
Verwijderd
Hiero: http://www.formhandler.nl/backup.zip
Heb jij ook veel last van vastopers ? Ik vind het persoonlijk tot nu toe een kutlaptop....
Heb jij ook veel last van vastopers ? Ik vind het persoonlijk tot nu toe een kutlaptop....
hmmm... ik heb hem ook maar hij loopt hier echt nooit vast met win XP.
Heb er ook Suse 9.1 op staan die wel eens vast loopt maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn (gebrek aan) Linux kennis... Ik vind het eigenlijk een heerlijke machine om mee te werken, heb er absoluut geen spijt van.
Het enige wat me opvalt is bij het spelen van een potje UT2004 of FarCry wordt ie echt ontzettend warm (zeg maar heet), maar ik heb geen vergelijk hoe andere laptops zicht met dit soort spellen gedragen. Gezien de koelmonsters die in moderne pc's gestoken worden worden ze allemaal heet op 15 mm afstand van de gpu (wat toch de buitenkant van je laptoppie is)
Heb er ook Suse 9.1 op staan die wel eens vast loopt maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mijn (gebrek aan) Linux kennis... Ik vind het eigenlijk een heerlijke machine om mee te werken, heb er absoluut geen spijt van.
Het enige wat me opvalt is bij het spelen van een potje UT2004 of FarCry wordt ie echt ontzettend warm (zeg maar heet), maar ik heb geen vergelijk hoe andere laptops zicht met dit soort spellen gedragen. Gezien de koelmonsters die in moderne pc's gestoken worden worden ze allemaal heet op 15 mm afstand van de gpu (wat toch de buitenkant van je laptoppie is)
[ Voor 39% gewijzigd door KnOeFz op 06-07-2004 18:39 ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Pagina: 1