Toon posts:

Vage problemen DVD branden met Sony DRU-500A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Sinds een tijd heb ik verschillende problemen met dvd branden op mijn Sony DRU-500a +-RW.

Ik gebruik eerst DVD shrink om de ondertitels e.d. weg te halen die ik niet wil, vervolgens maakt dit programma mooie files aan zoda ik met een brandprogramma in een map video_ts de dvd kan branden. Het is een tijdje goed gegaan, alleen helaas ondervang ik sindskort een probleem waar ik niet uitkom.

Als ik de DVD heb gebrand via Easy cd creator, gaat alles goed. DVD wordt netjes gebrand, pc ziet de dvd ook als dvd, prima. Helaas alleen bij zo goed als 100% van de gebrande DVD's is het volgende probleem:

De DVD stopt met spelen na een tijdje afspelen. De DVD blijft simpelweg hangen. k heb dit al uitgeprobeerd met meerdere soorten DVD's allemaal hetzeflde probleem.

Waar kan dit aan liggen? Brander naar de klote? Easy CD creator die niet goed werkt? Ik ben de draad ieder geval goed kwijt.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Wat voor merk DVD's gebruik je? :)

Stoppen ze allemaal op ongeveer hetzelfde punt of wisselt het heel erg?

Heb je ook al geprobeerd met een A-merk DVD (bv Sony) op 1x speed iets te branden?

[ Voor 31% gewijzigd door -=bas=- op 24-05-2004 16:28 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 24 mei 2004 @ 16:27:
Wat voor merk DVD's gebruik je? :)

Stoppen ze allemaal op ongeveer hetzelfde punt of wisselt het heel erg?

Heb je ook al geprobeerd met een A-merk DVD (bv Sony) op 1x speed iets te branden?
Ik gebruik NASHUA +DVD's
Op zich geen slecht merk lijkt mij. Ook op RW's is hetzeflde probleem helaas aan de orde. Ik denk dat ik eens een nieuwe brander ga aanschaffen, en dan eens verder ga kijken na installatie van nieuwe software of het probleem zich nog steeds voordoet. Dan weet ik zeker dat het aan software ligt die ik gebruik om de DVD te rippen zeg maar...

Nog meer suggesties?|:(