[js]opera, iframes en locaties

Pagina: 1
Acties:

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11
Ik ben bezig een tree aan het maken en dan is een extra iframepje altijd handig. Ik ben dus lekker aan het klussen en wat blijkt. Alles wat ik neerzet werkt niet (gebruik opera), denk dat is wel erg lullig want zo weinig verstand heb ik nou ook weer niet van js. Maar opera wilt dus geen pagina laden in een ander iframe :?

Klopt dit. ?

Heb zelf al wat manieren gedaan maar na even hier door de search heen gelopen te zijn bleek
code:
1
window.frames["framenaam"].location.href
toch wel de beste te zijn. Maar opera wil hem gewoon niet eten.

Heb trouwens ook al geprobeert met lokaal en niet locale pagina`s dus die opmerkingen mogen alvast overgeslagen worden :)

Owja het is trouwens 7.50 waarmee ik hier speel.

[ Voor 5% gewijzigd door disjfa op 24-05-2004 10:30 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Kijk anders eens even naar deze pagina. Ik weet niet of je er wat aan hebt, ben ook geen expert met javascript.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11
Tnx, daar staat ook al dat het gewoon moet werken. Ik denk dat er gewoon ergens een security factor aan staat waar dat niet moet. Wel erg vreemd dat het dan in opera niet wilt werken en in IE wel. Want de code is en blijft hetzelfde en er word overal hetzelfde gedaan. Dus wel vreemd. Maarja we kijken wel wat we er aan kunnen doen.

Als ik na de location.href die alert dan laad de iframe de pagina wel in...... Erg vreemd.

Zucht... zit je een tijdje te hakkelen op een probleem blijkt uiteindenlijk dat de link waar je op klikt de pagina opnieuw doet laden zodat de location.href voorbij geschoten was. Daar gaat weer een ochtend klooien in opera :P Maar blijft leuk natuurlijk :)

[ Voor 37% gewijzigd door disjfa op 24-05-2004 10:52 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl