hallo.
ik heb sinds gisteren in mijn systeem een Sapphire Radeon ATI 9600XT 256MB. (een hele mond vol )
nu heb ik dat programma 3dmark 03 gedownload, en die test uitgevoerd. tijdens die test zie je allemaal filmpjes.
bij mij schokt het beeld tijdens bijna alle fimpjes, alsof de videokaart hapert
nu is mijn vraag: hoe kan dit? deze kaart zou toch makkelijk deze filmpjes soepel moeten kunnen afspelen? of hoort het zo? mijn score was 1711, is dit te weinig of niet?
Ik heb nu net de Omega catalyst drivers geïnstalleerd, en de kaart overgeklokt tot: core: 527MHzen mem. 347MHz mijn score is nu iets van 3900. ook heb ik geen geluid tijdens de 3dmark 03 Test
Nu heb ik nog steeds een een langzaam geflikker tijdens 3dmark03, het is wel vermindert maar volgens mij hoort het gewoon niet te gebeuren met deze kaart. Ook heb ik wel eens van die schokkende beelden bij Need For Speed Underground, maar niet zo vaak. Ik heb al heel wat gegooglet en ge search’t in GoT.
ik hoop dat u mij kunt helpen!
hieronder mijn systeem specs:
Mobo...............................Asus P4P800
CPU.................................P4 2,4GHz @ 3,24GHz
Geheugen.........................Hyundai PC2700 512MB
Videokaart........................Sapphire ATI Radeon 9600XT 256MB
Voeding............................Dell 200Watt
Koeling.............................4 casefans, 2 in 2 out.
nogmaals hoop ik dat u mij kunt helpen!
mvg Sebastiaan.
ik heb sinds gisteren in mijn systeem een Sapphire Radeon ATI 9600XT 256MB. (een hele mond vol )
nu heb ik dat programma 3dmark 03 gedownload, en die test uitgevoerd. tijdens die test zie je allemaal filmpjes.
bij mij schokt het beeld tijdens bijna alle fimpjes, alsof de videokaart hapert
nu is mijn vraag: hoe kan dit? deze kaart zou toch makkelijk deze filmpjes soepel moeten kunnen afspelen? of hoort het zo? mijn score was 1711, is dit te weinig of niet?
Ik heb nu net de Omega catalyst drivers geïnstalleerd, en de kaart overgeklokt tot: core: 527MHzen mem. 347MHz mijn score is nu iets van 3900. ook heb ik geen geluid tijdens de 3dmark 03 Test
Nu heb ik nog steeds een een langzaam geflikker tijdens 3dmark03, het is wel vermindert maar volgens mij hoort het gewoon niet te gebeuren met deze kaart. Ook heb ik wel eens van die schokkende beelden bij Need For Speed Underground, maar niet zo vaak. Ik heb al heel wat gegooglet en ge search’t in GoT.
ik hoop dat u mij kunt helpen!
hieronder mijn systeem specs:
Mobo...............................Asus P4P800
CPU.................................P4 2,4GHz @ 3,24GHz
Geheugen.........................Hyundai PC2700 512MB
Videokaart........................Sapphire ATI Radeon 9600XT 256MB
Voeding............................Dell 200Watt
Koeling.............................4 casefans, 2 in 2 out.
nogmaals hoop ik dat u mij kunt helpen!
mvg Sebastiaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 09:20 ]