Sinds een weekje of 2 begin ik me met de dag meer te ergeren aan m'n computer, als ik er achter werk natuurlijk. Het probleem is al volgt; op de vreemdste momenten is ineens mijn startbalk weg, en komt 'ie weer terug na een aantal seconden, waarbij dan ook de meeste icoontjes uit m'n systemtray weg zijn. Een verdomde Explorer crash dus... Even de Event Viewer van Windows erbij gepakt, en ja hoor, het volgende wordt gemeld;
Omdat ik me hier eigenlijk gigantisch aan begin te irriteren (Download vallen telkens weg etc
) wil ik hier toch 's van af komen... Zijn er meer mensen met dit probleem onder Windows2000/2003, komt het iemand bekend voor of whatever?
Alvast bedankt
.
Nu heb ik op deze error gezocht op Google, en uit de results hiervan komt het er op neer dat ik Homesite moet uninstallen, en kijken wat er gebeurt. Het leuke is; ik heb geen Homesite op m'n PC staan, alleen Flash en Dreamweaver MX. Nog leuker is; die staan er al langer dan 2 weken op! Verder heb ik ook al (Voordat er weer opmerkingen komen) een aantal spyware programma's overheen gegooid (Te weten Ad-Aware, Spybot, Hijack This, Spywareguard en Spywareblaster) en ook m'n virusscanner is gewoon up-2-date (AGV 6.0).The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted.
Omdat ik me hier eigenlijk gigantisch aan begin te irriteren (Download vallen telkens weg etc
Alvast bedankt