Ik ben i.m.o redelijk bedreven in het instellen van services en programmas instellen naar mijn gebruiks gewoontes. Toch heb ik een vraag waarvan ik niet weet hoe het aan te pakken. Het gaat me erom dat na installatie van windows en al mijn progs een aantal processen "groeien" bv explorer.exe wordt langzaamaan groter envenals services die met mijn firewall te maken hebben. Hoe komt dat? ik heb na mijn systeem installatie geen niewe programmas geiinstalleerd maar wel wat nieuwe mappen aangemaakt voor vakantie filmpjes ed en updates van NAV en personal firewall gedaan.
Eerst was het geheugen gebruik 80mb bij opstart en nu is dat alweer 120mb en geen nieuwe processen alleen bestaande gebruiken meer geheugen.
subvraag: als ik autoprotect uitschakel dan leeft de service nog wel. hoe is dat ook uitteschakelen als ik autoprotect uitgooi in het programma? t zou ook weer geheugen schelen.
ik gebruik blackviper's "safe instellingen" voor mijn services op t moment www.blackviper.com
Eerst was het geheugen gebruik 80mb bij opstart en nu is dat alweer 120mb en geen nieuwe processen alleen bestaande gebruiken meer geheugen.
subvraag: als ik autoprotect uitschakel dan leeft de service nog wel. hoe is dat ook uitteschakelen als ik autoprotect uitgooi in het programma? t zou ook weer geheugen schelen.
ik gebruik blackviper's "safe instellingen" voor mijn services op t moment www.blackviper.com
And it goes BRAAAAAPP!