superweb + ISDN ?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ivke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-01-2003
'k heb al een paar maanden superweb, maar dat is echt klote, want ik kan bijna niet inbellen (analoog 56K modem) plus als ik verbinding heb is de snelheid voor te huilen (0,5 K).

mijn vraag:

Zou het zich lonen om ISDN te pakken voor superweb. Vooral voor het inbellen, want 300+ keer inbellen met mijn 56K modem is geen pretje. De bedoeling is dan om met superdailer in te bellen als ik ISDN heb.

en wat is jullie snelheid met ISDN?

Thanks,

"I'd change the world but God won't give me the source code"

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Ik heb isdn, inbellen gaat lekker snel ja maar internetten is zo'n 0,5kb/s tot 1,5kb/s. Tussen superweb users bestanden overzenden (via icq) gaat wel lekker snel. 7-8kb/s!!!

Verwijderd

Ik heb net m'n abo opgezegd, die 35 piek per maand is echt weggegooid geld. Ik heb ook ISDN, inbellen is wel te doen, maar surfen en downloaden is absoluut te triest voor woorden.

Nu maar hopen dat WebGate beter is, maar aangezien ik al 3 weken niets gehoord heb, vrees ik het ergste, als ze niet eens de aanmeldingen fatsoenlijk kunnen verwerken :(

• schumacher
  • Laatst online: 30-08 11:26
Hoi Ivke,
Ik heb zelf (gelukkig >:)) geen Superweb, maar dan lijkt het mij nog zinloos ISDN te nemen alleen voor Superweb. Je kunt volgens mij nog beter investeren in betaald internet, dan heb je tenminste SNEL internet. Ik heb zelf internet van Knoware, dat is altijd lekker snel.

Nouja, in ieder geval succes met de keuze!

Verwijderd

Ik heb hem ook opgezegd heb sinds 17 Oktober 1999 alleen 5 a 6 keer in kunnen loggen en om te wachten tot 5 uur s'ochtends om een fatsoenlijk download snelheid te halen doe ik ook niet.

Ik las net op hun site dat alle ontevreden leden hun abonnementsgeld terug krijgt dus dat vind ik fijn.

• xxxMaverick
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik heb superweb en sinds een week isdn. Inbellen gaat eindelijk een beetje normaal. Zonder isdn zo'n 3 kwartier inbellen. Met, minder dan 5 min. Perfect........

snelheid is bedroevend, downloaden zo'n 0.5 kb's .......triest dus
Pagina: 1