Deelnemer categorie I (A) Provider (B)

Pagina: 1
Acties:

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-02 17:04

Trebbors

Failure is no option!

Topicstarter
Stel ik heb een domeinnaam, die staat bij Deelnemer categorie I. Ik vraag bij een ander bedrijf een pakket aan. De SIDN zegt dan:

"De Deelnemer categorie I waar de .nl-domeinnaam is ondergebracht, kan een verwijzing naar de website van de domeinnaamhouder opnemen. Daarbij maakt het niet uit waar deze website zich bevindt."

Ik neem aan dat de DNS dan een andere verwijzing krijgt, hoe groot is de kans dat Deelnemer categorie I hieraan mee werkt?

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

Volgens mij 100%: jij bent de domeinnaamhouder, dus jij mag bepalen wat je ermee wilt doen. De Deelnemer categorie I kan echter wel geld voor vragen voor het (laten) wijzigen van deze DNS gegevens.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou zeggen, 99% van de gevallen ;) Er zijn bedrijven die je extra laten betalen voor verwijzingen naar 'derden' maar dat zijn er niet veel.

[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 23-05-2004 23:50 . Reden: Zucht :P ]

Verwijderd

Bij WideXS kan je als je alleen een domein aanvraagt zelf de DNS beheren en zo een ip-nummer instellen van een ander bedrijf waar je dat pakket hebt afgenomen.

Moet je wel bij dat bedrijf een eigen ip-nummer krijgen. Maar waarom niet meteen het domein bij dat bedrijf registreren???

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-02 17:04

Trebbors

Failure is no option!

Topicstarter
Domein was bij bedrijf A geregd, maar nu we het daadwerkelijk willen gaan gebruiken willen we toch een pakket bij bedrijf B want A is verschrikkelijk duur, niet kwa reggen van namen maar in pakketten.