Toon posts:

pc's verbinden zonder router of switch

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik wou graag "ik" verbinden met "ik2" maar zonder dat ik de router hoef te gebruiken.
is dit mogelijk ?

plaatje hier:
http://members.home.nl/otte89/netwerk.bmp

Verwijderd

kijk eens in de NT faq?

extra netwerkkaart in "ik" en een cross kabel ertussen

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Tweede netwerkkaart? USB connectie kabel?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ja, met een cross cable tussen de netwerkkaarten bijvoorbeeld. Moet als je "ik" ook nog in het netwerk wilt hebben, deze wel voorzien van 2 netwerkkaartjes.

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 21:54

NoE

Que?

firewire...

We love the smell of innovation in the morning!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
nullmodem parallel of serieel ?

Verwijderd

bluetooth?
/onzintopique. ik ga TR doen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 23:35 ]

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:22
Er zijn zoals hierboven aangegeven diverse oplossingen mogelijk. Maar wat is het doel van deze doorschakeling?
Het grote nadeel is nl dat Ik altijd moet aanstaan als Ik2 wil internetten of iets dergelijks.
Als je een tekort hebt aan aansluitpunten aan de router, overweeg dan de aanschaf van een hub/switch. Is het een probleem met de bekabeling: er kunnen 2 100mbits verbindingen door 1 utp kabel. Dit probleem is ook met een hub op te lossen.

Verder zou ik je graag willen vragen om je plaatjes voortaan op te slaan als jpg, dat is net wat kleiner dan bmp

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-02 14:59
idd tweede netwerkkaart plaatsen in "ik" en deze met een crosskabel verbinden met "ik 2" dan even een netwerkbrug tussen deze verbindingen maken en klaar is otte. Je moet nu wel "ik" aanzetten om netwerk op "ik 2" te kunnen gebruiken. Verder kan ik je aanraden om afbeeldingen niet in bmp maar in jpg of png formaat op internet te delen; dat vind @home leuker en wij hoeven niet zo veel te downloaden ;)

edit:

damn you brokenp :P

[ Voor 18% gewijzigd door GH45T op 23-05-2004 23:42 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is echt veel te basic voor GoT, dit had je allemaal zelf moeten kunnen vinden. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.