Toon posts:

Nieuwe Cpu

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi
ik wil in mijn ecs k7s5a een 2200+ cpu prikken.
na enig lezen staan er 2 waardes bij tot wat hij aan zou kunnen. max 2100+ en max 2600+
naar mijn idee moet een 2200+ makkelijk haalbaar zijn.
wat denken jullie
en wat gebeurt er als die echt alleen 2100+ aankan?

gr Jurgen

Verwijderd

Ik heb op dat moederbordje al een keer een 2200+ gedrukt en dit ging zonder problemen, hij zag gewoon dat het een 2200+ was.
Zou zeggen gewoon doen

Verwijderd

Topicstarter
thxx ja spaar ik mijn sdram weer :)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:52
Ligt eraan heb je de ECS k7S5A of de PRO welke REV versie heb je ? Welke BIOS ?

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:43
Kijk voor de zekerheid of er een nieuwe biosupdate bij de fabrikant is. deze bevatten vaak ondersteuning voor nieuwe (andere) cpu's

Krijg 1000 Km gratis snelladen bij het bestellen van je Tesla, kijk op: https://teslacode.nl

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
2100+ is de hoogste snelheid die nog palomino cores hebben. de wat oudere biossen detecteren alleen palomino's (bij T-Breds/Bartons homt er geloof ik "Unknown CPU xxxxMHz" te staan). Als je de nieuwste bios flasht kan dit bord prima T-Breds en Bartons aan (T-Bred erin heb ik ervaring mee, barton niet)

Je moet er wel op letten dat dit bord een maximale FSB van 133 heeft, dus een 166MHz variant moet je niet nemen. een 2200+ draait gelukkig op 133 dus dat kan prima, mits je ff de nieuwste BIOS Flasht, dat is iig altijd handig.

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1 op 23-05-2004 21:52 ]

Verwijderd

volgens mij is dat met max 2100+ als je een athlon xp met palimino core hebt . die 2600+is tbred core

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Is genoeg met de search over dit bord en wat er op past te vinden. Kan je nu al vertellen dat een 2200+ geen probleem mag zijn :) Ff zoeken dus en volgende keer iets meer creativiteit in je topictitle gooien ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.