Toon posts:

IOS software downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand of het mogelijk is om IOS Software te downloaden? Ik was net op de website van Cisco maar ik kan nergens een knopje vinden van "download"
Of moet je eerst een examen hebben gehaald en dan mag je pas downloaden? :?

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Daarvoor moet je, helaas, toegang hebben tot een afgeschermd gedeelte van de site.

Nieuwe IOS'en zijn volgens Cisco namelijk niet simpelweg bugfixes, servicepacks of whatever maar zaken waarin nieuwe features zitten waar jij niet voor betaald hebt (volgens cisco)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:49
Voor bepaalde apparaten is er een (licht verouderde) IOS versie gratis te downloaden, zoals de 1900, 2900XL, 3500XL en 2950 switches...
Zie deze site voor de images: http://www.cisco.com/public/sw-center/sw-lan.shtml

Voor welk apparaat zoek je IOS software eigenlijk?

[ Voor 25% gewijzigd door FatalError op 23-05-2004 20:31 ]

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

IOS versies zijn niet gratis te downloaden, daarvoor heb je speciale access nodig of een smartnet contract voor het betreffende apparaat. Access krijg je niet door een examen te halen maar door een apparaat te kopen / service contract af te sluiten (o.a.).

Koffie : Doe maar niet :*

[ Voor 19% gewijzigd door Koffie op 23-05-2004 21:38 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 23 mei 2004 @ 20:35:
IOS versies zijn niet gratis te downloaden, daarvoor heb je speciale access nodig of een smartnet contract voor het betreffende apparaat. Access krijg je niet door een examen te halen maar door een apparaat te kopen / service contract af te sluiten (o.a.).

Je kunt natuurlijk altijd het grijze circuit proberen en ook op marktplaats staan er vaak ios feature sets te koop.
Als CCIE'er heb je wel toegang tot IOS.

• Zwerver
  • Niet online

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DSmarty schreef op 23 mei 2004 @ 20:40:
[...]

Als CCIE'er heb je wel toegang tot IOS.
Klopt, maar dat is dan ook het enige "examen" welk je dit privilege geeft.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Lijkt me inmiddels wel duidelijk he ;)
Je hebt een account nodig zodat een eventuele betaalde IOS upgrade gefactureerd kan worden.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.