[webcam] wil niet werken, wordt niet laten zien door xp

Pagina: 1
Acties:

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 11:10
Ik zit nu op het moment bij een kennis en die heeft een nieuwe webcam gekocht en wil via msn dus webcammen. Maar helaas wil deze niet werken. Als je hem in de usb poort stopt dan hoor je ff zo'n geluidje in xp maar hij laad geen drivers. nou ja dan maar de drivers van cdtjes, hmm xp herkent hem nog steeds niet :(. nou ja dan vanaf website xp drivers downloaden. en nu doet hij het nog steeds niet :(.

Kan iemand mij helpen met dit porbleem?? of iemand anders deze problemen gehad.

edit: de webcam is een trust 120 sp@cecam

[ Voor 6% gewijzigd door ALF op 23-05-2004 20:37 ]

• ALF
niemand een oplossing?

of ben ik nu te ongeduldig?:P

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Ga die eens heel goed lezen, kicken na 28 minuten is ronduit opdringerig en je laat ook blijken dat je precies weet dat het niet ok is :/

[ Voor 63% gewijzigd door Pollewob op 23-05-2004 20:57 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je bent te ongeduldig, en het is een trust. 2 problemen eigenlijk dus.

Plug 'm in, klik rechts op deze computer, ga naar beheren, apparaatbeheer, en verwijder het apparaat wat waarschijnlijk een uitroepteken ervoor heeft staan en je webcam moet voorstellen uit het systeem. Als ie dan uitgerateld is de cam er uithalen, computer uitschakelen, opnieuw opstarten, wachten tot ie weer is uitgerateld, en dan nog eens inpluggen :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Deinstalleer de webcam in je hardwarebeheer, reboot, steek dan de cd-rom er in (steek de webcam er nog niet in!), installeer eerst de software en steek dan pas de webcam erin.

Dat werkte voor mijn Trust webcam ;)

• ALF
amour021 dat heb ik gedaan maar na het installeren van cdrom dan zegt hij dat hij de software niet kan installeren. hij geeft dit aan:

Afbeeldingslocatie: http://petur.sytes.net/img/lol.jpg

mijn excuses voor het ongeduldige gedrag.

[ Voor 11% gewijzigd door ALF op 23-05-2004 21:12 ]

Verwijderd

Misschien heb je de verkeerde driver voor de camera geinstalleerd, dat was iig het prboleem bij mijn trust Cam

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Download de laatste drivers van de Trust website. (wel even registreren) :)

Het is precies wel vaak problemen met de drivers van Trust webcams 8)7

• ALF
Ik had hem even naar huis genomen en daar werkte hij wel. De volgende dag neemt die kennis weer die webcam mee naar huis. werkt hij in 1 keer wel 8)7

die drivers die ik had ingestalleerd bij hun had ik van website afgeplukt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door ALF op 25-05-2004 20:26 ]

Pagina: 1