Lite-modjes voor dit forum

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023
Hallo allemaal.

Omdat het mij hier allemaal wat te druk wordt heb ik aan de almachtige moderators gevraagd of ik wat versterking zou kunnen krijgen. Zij hebben mijn gebeden verhoord, en hebben beloofd mij 2 lite modjes te sturen. En deze lite modjes worden niet eens uit mijn rib gemaakt :)

Anyway, 1 positie is reeds vergeven, aan morgoth, de andere is nog open.

Ik heb tot nu toe vier kandidaten voor de positie (die overigens zelf ook nog niet weten dat ze kandidaat zijn), namelijk (in alfabetische volgorde): Captain Proton, Jag, Lord Daemon en Unicorn.

Als er iemand is met bezwaren tegen deze namen, of als iemand zelf deze positie wil, wees dan snel, anders ben je te laat. Verder zou ik van deze 4 graag willen honor of ze: a) tijd hebben, b) zin hebben, c) denken dat ze het kunnen....

let op, dit is geen democratische verkiezing, maar met een beetje geluk gun ik jullie wat inspraak >:)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Ongeacht de uitslag ben ik in ieder geval voor hertelling! >:)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Thanx diadem voor de eer :)

ROFL apoc! :)

• Agent-X
  • Niet online
Maakt mij niet uit als er maar onderbouwd wordt waarom topics/opmerkingen negatief beschouwd worden..dat flauwe /case closed \ hoeft van mij niet ;)

Veel plezier modjes

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik wil ook wel kandidaat staan voor lite-mod.

ik weet niet wat anderen hier daarvan zouden vinden, maar ik zou het in ieder geval graag horen.

Verwijderd

Lite-Mod, wasda? :?

• Jag
  • Laatst online: 23:17

Jag

Nou, dank je wel :). Ik heb absoluut a) tijd (ben elke avond online), b) heb er zin in en c) ik loop lang genoeg mee om dit wel te kunnen. Maar ik snap dat ik zware concurrenten heb ;).

Jag

Verwijderd

als je om mijn mening vraag dan geef ik die ook :)

(hmmz, nu lees ik pas apoc2 zijn post... funny :) )

inprincipe hoeft een moderator niet enorm veel te weten over verschillende onderwerpen. Het gaat er vooral om dat deze persoon weet wat er speelt in dit forum; dus hij moet vaak aanwezig zijn (geweest).
Daarnaast moet hij vooral goede sociale- en communicatieve vaardigheden hebben om de stoute users fatsoenlijk te "sturen".
(eigenlijk zijn er mijns inziens dus wel veel mensen denkbaar; ik voldoe zelf aan deze definitie :P)

Ik zie eigenlijk alleen Captain Proton en Lord Deamon vaak posten hier. of lezen de andere twee kanidaten wel veel maar zeggen ze weinig? Het is namelijk wel handig als de lite-mod ook es aanwezig is.

Overigens vind ik aatos ook wel een goede kanidaat, al heb ik het idee dat hij er nog niet vanaf het begin bij was... (?) Dan vind ik het niet zo fair tov de andere "die-hards" :)

Ik heb dus geen bezwaar, al heb ik wel een persoonlijke voorkeur :)

maar succes in iedergeval morgoth en #2

• Jag

Jag

Ik denk dat ik hier het langst ben van de vier, alhoewel ik niet precies weet sinds wanneer Unicorn hier is. LD zal het meeste posten hier denk ik, met Cp een goede tweede, maar het kan ook andersom zijn. Ik lees wel veel, en post vooral ontzettend veel op Audio en Video (daar is eigenlijk helemaal geen mod, officieel Robin maar die zie ik nooit). Ik denk dan ook dat ik beter daar lite mod zou kunnen zijn, en mijn plaats vergeven aan de andere kandidaten.

Jag

Verwijderd

ok, jag - zielig :)
EN hij is er het langst!
geef die jongen nou die job joh >:)

zullen we een rondje "wannebe-lite-mod; presenteer jezelf!" doen trouwens :)) dan ben ik de show-host k?

Verwijderd

Is dit een stemming? Ik stem voor Lord Daemon!

• Jag

Jag

Nee, het is geen stemming. Je mag alleen zeggen tegen wie je bezwaar hebt.

Ik doe helemaal niet zielig, ik vergeef alleen mijn plaats omdat ik denk dat anderen dat beter kunnen. Kijk, ik zou LD weer niet als mod van Audio & Video willen hebben.

Jag

Verwijderd

ff serieus; is dit een stemming of niet? Als eerst nou eens alle nominaties bekent zijn, en als er dan gestemt wordt, is het wel logisch. (of telt de moderator voor 51% van de stemmen? :))

edit:
jag>>
sorry; beetje slechte humor van mij |:(

• Jag

Jag

let op, dit is geen democratische verkiezing, maar met een beetje geluk gun ik jullie wat inspraak
Jag

Verwijderd

ff serieus; is dit een stemming of niet? Als eerst nou eens alle nominaties bekent zijn, en als er dan gestemt wordt, is het wel logisch. (of telt de moderator voor 51% van de stemmen? :))

edit:
jag>>
sorry; beetje slechte humor van mij |:(
daarnaast had ik niet eens goeg gelezen zie ik nu

Verwijderd

Anders mailt Diadem ons allemaal ff een ponskaart toe.

• aatos
Op donderdag 21 december 2000 01:08 schreef Apoc2 het volgende:
lol.. wie gaat de stemmen tellen?

Verwijderd

lol.. wie gaat de stemmen tellen?
Tellen? Wat zou je zeggen van machinaal?

• Jag

Jag

Hehe, LOL :).
jag>>
sorry; beetje slechte humor van mij
daarnaast had ik niet eens goeg gelezen zie ik nu |:(
Maakt niet uit hoor, kan wel tegen een stootje *D.

Jag

• aatos
ik zou graag horen wat de andere kandidaten van mij vinden..

er werd gezegd dat ik er niet vanaf het begin bij was. dat is waar, ik postte eerst eigenlijk alleen in de hardware forums. later pas in w&l en SG.

edit:

daarnaast wil ik nog zeggen dat ik zowel jag, LD ald CP als goede kandidaten zie.

unicorn heb ik de laaste tijd wat weinig gezien (kan ook aan mij liggen)

• Jag

Jag

Ik vind Unicorn op zich de beste, maar hij is te weinig op het forum helaas. Daarnaast posten jullie drie allemaal ongeveer even veel, waarbij LD er het langste is. Maar heel erg belangrijk is dat niet vind ik. Ik vind jou (aatos) iig ook een goede kandidaat.

Jag

• aatos
ik ben pas begonnen met diehard aanwezig zijn sinds ik kabel heb (misschien kunnen de forumgoden :P wel wat statistieken zien)

maar goed het zal wel voor meer mensen gelden dat kabel het online zijn bevorderd :)

Verwijderd

Unicorn ben ik ook tegen. Met als reden dat hij er de laatste tijd niet veel geweest is. Voor Jag vind ik dat eigenlijk ook wel gelden.

CP en LD hebben beide mijn zege en aatos trouwens ook. :Z

Maar ik ben ook benieuwd wat de mensen van MIJ als kandidaat zouden vinden. Niet dat ik echt moddereter wil worden, maar ik wil toch een beetje de meningen peilen.

Ik post me hiero tenslotte al maandenlang het lamlazurus met mijn inziens een hoop zinnige posten. :Z

Bovendien heb ik ook het signature virus naar het W&L forum gebracht. (niet van de red. NOU EN? :? )

• Jag

Jag

Voor Jag vind ik dat eigenlijk ook wel gelden.
Nou, ik ben hier nog steeds dagelijks hoor, alleen post ik niet veel meer. Daarom ben ik ook geen kandidaat meer :).

Jag

Verwijderd

Waarom post je dan niet meer? Je bent toch niet opeens uitgepraat?

Of heb je zoiets van: Kan mij het allemaal schelen, ik ga ze niet langer vertellen hoe de wereld in mekaar steekt. Het kan me allemaal gestolen worden, ze geloven me toch niet. (ik heb ook wel eens zulke periodes gehad :) )

• aatos
van een litemod worden maar een paar dingen gevraagd denk ik:

hij moet veel op het forum aanwezig zijn(anders heeft de functie niet veel nut meer)
daarnaast ook liefst veel posten, zodat ie ook gezien wordt.

hij moet in staat zijn om niet te oordelen op grond van emoties. daarnaast moet hij een beetje rechtvaardigheidsgevoel hebben.

op zich zie ik apoc ook wel als een redelijke kandidaat

Verwijderd

Denk het toch niet. Ik flame altijd veel te veel tegen religieuze stellingen. Daardoor heb ik naar eigen inzien niet een neutrale positie zoals een moddereter hoort te hebben. (niet van de red. Waarom post je al deze onzin dan in godesnaam?)

Sorry voor al deze onzin, maar die ene keer dat er een onzin (niet boos worden diadem :) ) onderwerp langskomt en nog wel gestart door de modereter, daar moet je gebruik van maken >:)

• aatos
Op donderdag 21 december 2000 01:37 schreef Apoc2 het volgende:
Denk het toch niet. Ik flame altijd veel te veel tegen religieuze stellingen. Daardoor heb ik naar eigen inzien niet een neutrale positie zoals een moddereter hoort te hebben. (niet van de red. Waarom post je al deze onzin dan in godesnaam?)

Sorry voor al deze onzin, maar die ene keer dat er een onzin (niet boos worden diadem :) ) onderwerp langskomt en nog wel gestart door de modereter, daar moet je gebruik van maken >:)
lol.. daarom zei ik ook redelijk >:)

ik probeer niet te flamen tegen het christendom (eigenlijk nergens tegen). dat lukt eigenlijk altijd wel, alleen komen er wel vaak flames mijn kant op...

Verwijderd

ik probeer niet te flamen tegen het christendom (eigenlijk nergens tegen). dat lukt eigenlijk altijd wel, alleen komen er wel vaak flames mijn kant op...
Je bent gewoon campagne aan het voeren hiero!

• aatos
Op donderdag 21 december 2000 01:40 schreef Apoc2 het volgende:

[..]
Je bent gewoon campagne aan het voeren hiero!
lol.. vast wel

edit:

ben ff weg ;)

• Jag

Jag

Waarom post je dan niet meer? Je bent toch niet opeens uitgepraat?
Kijk, ik heb richting de 2000 posts, en dat zijn geen onzin forum posts. Waarvan zeker een kwart op het W&L forum (ik denk nog iets meer). Ik en LD en anderen waaronder Unicorn waren een hele tijd geleden degenen die de felle discussie over God en de bijbel voerden. Hieruit is het W&L forum ontstaan (de eerdere UvOT topics stonden in SG). Na een tijdje heb je de meeste dingen wel gezien. Weer iemand die een topic begint over de bijbel. Weer iemand die zegt dat je ook niet kan bewijzen dat God niet bestaat, enz enz. Komt bij dat W&L een wat mindere periode heeft doorgemaakt (wat nu voorbij is trouwens). Daardoor zakt het enthousiasme iets. Het is trouwens niet zo dat ik niet meer post ofzo, alleen wat minder. Ook is er een ander forum (buiten GoT? Ja, er is ook leven buiten GoT, niet veel, maar het is er:)), een kleine discussiegroep, waaraan ik, Diadem, LD en anderen meedoen, en dat kost ook wat tijd. En dat is ook een soort W&L forum.

Jag

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog iets van vice-lite-modereters nodig? Ik wil wel in het Aatos team. Kun je invallen wanneer er vakantie is of tijdens ziekte.

Vote Aatos-Apoc2 for lite-modereter.

Verwijderd

ik geef me wel op als vrijwilliger (maar met tegenzin hoor :) )

Verwijderd

Ook is er een ander forum (buiten GoT? Ja, er is ook leven buiten GoT, niet veel, maar het is er), een kleine discussiegroep, waaraan ik, Diadem, LD en anderen meedoen, en dat kost ook wat tijd. En dat is ook een soort W&L forum.
Links? Ik ben wel benieuwd naar hoe het leven buiten GoT is.

• Jag

Jag

Sorry, members only :).

Jag

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 01:48 schreef Jag het volgende:
Sorry, members only :).

Jag
apoc2>>
dat had je toch wel kunnen raden he... 10 strafpunten voor jou in de categorie "sociale vaardigheden" :P

daarnaast zie ik jouw ook niet zo moderren eigenlijk nee :)

ik doe ook even een poll, om te kijken wat o.a. jij daar van vindt...
(ik stel me overigens geen kanidaat. Ten eerste win ik het toch niet, ten tweede draai ik niet lang genoeg mee, ten derde omdat ik al voorzie dat de meeste mensen vinden dat ik genoeg wetenschappelijke kennis heb :). Maargoed, daarentegen heb ik volgens mij nog nooit lopen flamen oidr.)

De beste moderators zijn overigens mensen die nooit hun mening ergens over geven... Zeker niet in levensbeschouwelijke zaken. Maarja, die zitten niet tussen de genomineerden, en die posten nooit ;)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Deze topic is echt snel gegroeid :)

Nee, maar ik accepteer mijn kandidatuur als lite-mod. Ik heb de tijd, de zin en waarschijnlijk ook de subtiliteit :)

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Morgoth
een kleine discussiegroep, waaraan ik, Diadem, LD en anderen meedoen, en dat kost ook wat tijd. En dat is ook een soort W&L forum.
Aargh, jij! Je word geroyeerd ;)
waarschijnlijk ook de subtiliteit
Hmpf :)

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 01:45 schreef --ReapeR-- het volgende:
ik geef me wel op als vrijwilliger (maar met tegenzin hoor :) )

dan teken ik toch echt protest aan...

Verwijderd

Heb het al tegen Diadem gezegd, maar jullie willen vast ook wel weten dat ik mijn kandidatuur ook accepteer. Moet LD toch een beetje concurrentie geven >:)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05
Lite mod? Dat spreekt mij wel aan, doe mij er maar drie, met pinda saus graag.

Heb ik tijd? Ja, thuis en op school, daar hebben we een OpenLeerCentrum voor :)
Qua geloof? zit wel goed, ik geloof niet, maar ik respecteer het wel.
Wil ik wel? Ja, als het kan, lijkt me leuk.
Posts? Mmm, 150 a 200, is dat genoeg? Er wordt aan gewerkt.

Verwijderd

mja, en ik wil eigenlijk wel gaan stemmen :)

xion>>

no-offence hoor, maar
ingeschreven op 15 november 2000,
173 posts, waar van hooguit 10% op _dit_ forum.

voor mij ben je geen kanshebber

-ik ben omkoopbaar trouwens. een suggestie is bijvoorbeeld je PC :P-

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05
Op donderdag 21 december 2000 13:16 schreef dwarf_ het volgende:
mja, en ik wil eigenlijk wel gaan stemmen :)
Kom maar op met die stem-biljetten

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 11:50 schreef dwarf_ het volgende:

[..]

dan teken ik toch echt protest aan...
moet jij zeggen snotneus :)
hiervoor heette ik johnny.xxx, dus ram op die search knop en zie: regeistreerd op 14 juli.
aaaaannnpakuuuhhh ;)
(en nee ik heb me niet opnieuw aangemeld wegens een ban maar ik wilde een nieuwe naam)

edit:

het kan ook nooit in 1 keer goed gaan :'(

• Morgoth
zie het gepeupel ruzie maken >:)

:)

Verwijderd

persoonlijk teken ik protest aan tegen morgoth! >:)

• Morgoth
too late >:)

• Diadem
Bij deze worden de kandidaturen van Jag en Unicorn geschrapt. Jag op eigen verzoek, en Unicorn omdat ie er niet vaak genoeg is. Dat laatste vind ik overigens heel erg zonde, en zij die hier al langer komen zullen weten waarom (Jag heeft daar in de thread overigens al vrij veel over gezegt).

Anyway, de strijd gaat nu tussen Captain Proton en Lord Daemon. En het is 'too close too call', dus ik ga maar eens hertellen denk ik.

Jullie mogen het ook onderling uitvechten wat mij betreft trouwens :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

mijn persoonlijke vrookeur gata uit naar CP;
de enige reden is dat Lord Deamon wellicht niet zo goed over komt bij de weinige gelovigen die nog in dit forum komen. niet omdat hij bazelt, maar omdat iemand die wel gelooft zich toch een beetje aangevallen voelt als LD zijn la open trekt, met argumenten tegen het bestaan van een god...

Maar misschien is dat wel een overdreven gedachte van mij?

• Jag

Jag

Ik denk dat CP en LD ongeveer even fanatiek atheist zijn, en dat ze elkaar wat dat betreft niet veel ontlopen.
Ik heb trouwens geen voorkeur, eerlijk, ook al is LD een presoonlijke vriend van mij (heb ik zes jaar mee in de klas gezeten).

Jag

• Morgoth
Ik heb ook geen voorkeur, maar ik vind dat het degene moet worden die het meest online is... dus cp en ld... veel online zijn :)

• aatos
Op donderdag 21 december 2000 15:53 schreef Diadem het volgende:
Bij deze worden de kandidaturen van Jag en Unicorn geschrapt. Jag op eigen verzoek, en Unicorn omdat ie er niet vaak genoeg is. Dat laatste vind ik overigens heel erg zonde, en zij die hier al langer komen zullen weten waarom (Jag heeft daar in de thread overigens al vrij veel over gezegt).

Anyway, de strijd gaat nu tussen Captain Proton en Lord Daemon. En het is 'too close too call', dus ik ga maar eens hertellen denk ik.

Jullie mogen het ook onderling uitvechten wat mij betreft trouwens :)
ik neem aan dat ik er ook uitlig? of ben ik nooit kandidaat geweest ;)

Verwijderd

Ja hoe zit dat nou? Het Aatos-Apoc2 (voor de duidelijkheid -> ik wordt dan vice lite-mod) team for Lite-Mod kan toch niet opeens uit de competitie geschrapt worden.

Waar moet het heen met de democratie in de wereld!

O tempora, o mores...

• Morgoth
welke democratie? Diadem is een dictator eerste klas :)

Verwijderd

aatos en apoc2>>

ik heb niet het idee dat jullie in aanmerking komen :'( :( of misschien wel :+

• aatos
ik vind het niet erg dat ik niet in aanmerking zou komen hoor.. ik ben er niet vanaf het begin van w&l bijgeweest, en ld en cp wel dacht ik.
maar dat neemt niet weg dat ik het wel heel leuk zou vinden als ik het wel werd.

Verwijderd

MAAR IK WEL!

• aatos
lol!

• Morgoth
ik ben het met je eens apoc2... maar goed ik ga er niet over...

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

de enige reden is dat Lord Deamon wellicht niet zo goed over komt bij de weinige gelovigen die nog in dit forum komen.
CP wil ook wel eens minder subtiel uit de hoek komen. :)

Maar ik neem aan dat het nu gewoon aan Diadem is om te beslissen?

Lord Daemon

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat deze verkiezing betreft is er een luxe-probleem, IMO zijn beide kandidaten precies even goed. Zou een derde Lite-modje geen idee zijn :).

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 01:39 schreef aatos het volgende:

[..]
ik kom iedereens kant op :)

maarre de voorgedragen personen zijn allerminst objectief
verder zijn het ook allemaal vriendjes van elkaar
en kan ik dit niet anders zien als een coup of forumgreep :P :(

en nee ik wil geen mod worden want ik heb wel wat beters te doen dan jullie atheïsten te babysitten >:)

• Diadem
Tuurlijk is het vriendjes politiek flamez. Duh! wat dacht je dan?

Morgoth, LD, CP en ik zijn allemaal lid van een geheime elite club die als doelstelling heeft om de wereld over te nemen. Samen met 12 anderen (waaronder mensen als Linus Torvalds) is onze taak in dit geheel overname van het Internet. Ik bijvoorbeeld ben nu (onder verscheidene nicks) moderator op alle belangrijke fora op het internet, terwijl LD bijvoorbeeld root-level access heeft op de top-level domain name server.

duh! :9

• Diadem
* When the Moderator had finished thinking, he said: "Behold! For I have thought!"

;)

Ik heb na rijp beraad besloten dat Lord Daemon de positie van Lite Moderator zal krijgen.

Het zal nog eventjes duren waarschijnlijk voordat ze hun nieuwe macht krijgen, maar vanaf nu af aan zijn Morgoth en Lord Daemon officieel lite-mod op dit forum.

Verwijderd

De felicitaties aan Lord Daemon en aan Morgoth voor het binnenslepen van deze vooraanstaande posities.

• aatos
congrats ld.. als eerste aktie zou je deze nu erg overbodige en off-topic thread op slot kunnen zetten ;)

Verwijderd

Wat jammer nou. Ik vond eindelijk een topic waarin we geoorloofd beetje onzin mochten spuien.

Verwijderd

diadem alsof ik dat allemaal nog niet wist
dubbel Duh B-)

rename gelijk het forum naar het atheïstenforum :r

Verwijderd

Hoezo? Morgoth is toch redelijk theïst of niet dan?

• aatos
Op donderdag 21 december 2000 20:45 schreef Apoc2 het volgende:
Hoezo? Morgoth is toch redelijk theïst of niet dan?
ja en ik heb ook wel enigzins het idee dat ie daarom bij voorbaat al litemod is geworden, en dat pas daarna de tweede is gekozen (uit de atheisten). zodat er een theist en een atheist litemod zijn.

no offence btw

Verwijderd

Morgoth weet zelf niet eens wat hij is

Verwijderd

flamez:

nou moet je niet zielig gaan doen over vriendjespolitiek, je was toch geen kandidaat??? Jij zou als lang meelopend lid nog wel in aanmerking komen ook, maar je moet diadem toch echt niet gaan verwijten dat hij morgoth (een theist, maar geen christen) en LD (een atheist) heeft aagesteld.

gefeliciteerd trouwens, morgoth en LD

Verwijderd

CP vind jij het 'zielig' als ik mijn mening geef :?

wat ik wel zielig vind is dat bij conflicten tussen theïsten en atheïsten de vriendjespolitiek wel op gaat spelen
en dus de atheïsten ongestoord Flamebaits kunnen plaatsen ( mr atheïst bijv. heeft daar nog wel een handje van )
en de theïsten die daarop happen gelijk een waarschuwing of een ban krijgen

en dat is iets wat zich al vaker voor heeft gedaan

• Jag

Jag

He CP, look at the bright side. Wij, verliezende kandidaten, kunnen ons nog misdragen >:). Zij moeten netjes doen omdat ze mod zijn en een voorbeeldrol hebben :).

En Morgoth, bedankt voor de steun in lieve adjes :).

Jag

• -=Confuzer=-
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

mooizo, Lord Daemon was ook mijn keuze...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Diadem
Mijn keuze voor morgoth heeft niets te maken met atheist/theist zijn. Morgoth staat nu al maanden op mijn ICQ lijst, en ik krijg gemiddeld 1x per dag een berichtje van hem met de opmerking dat die-en-die draad dicht moet. En hij heeft er nog nooit naast gezeten, de draden die hij aanwees hoorden hier inderdaad altijd niet thuis. Vandaar dat hij mijn eerste keus was...

De keuze voor LD was een stuk moeilijker, omdat er meerdere zeer goede kandidaten waren. Maar voor alle 4 de oorspronkelijke kandidaten geld dat ze hier zeer actief zijn, dat ze hier al lang komen en dat ik er vertrouwen in heb dat ze objectief zullen zijn. Vandaar.

Hierbij sluit ik deze nu overbodig geworden thread.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Even uitproberen, sorry mensen. :)

Lord Daemon

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

En dan gaat ie weer dicht.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.