Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Veel plezier modjes
ik weet niet wat anderen hier daarvan zouden vinden, maar ik zou het in ieder geval graag horen.
Jag
Verwijderd
(hmmz, nu lees ik pas apoc2 zijn post... funny
inprincipe hoeft een moderator niet enorm veel te weten over verschillende onderwerpen. Het gaat er vooral om dat deze persoon weet wat er speelt in dit forum; dus hij moet vaak aanwezig zijn (geweest).
Daarnaast moet hij vooral goede sociale- en communicatieve vaardigheden hebben om de stoute users fatsoenlijk te "sturen".
(eigenlijk zijn er mijns inziens dus wel veel mensen denkbaar; ik voldoe zelf aan deze definitie
Ik zie eigenlijk alleen Captain Proton en Lord Deamon vaak posten hier. of lezen de andere twee kanidaten wel veel maar zeggen ze weinig? Het is namelijk wel handig als de lite-mod ook es aanwezig is.
Overigens vind ik aatos ook wel een goede kanidaat, al heb ik het idee dat hij er nog niet vanaf het begin bij was... (?) Dan vind ik het niet zo fair tov de andere "die-hards"
Ik heb dus geen bezwaar, al heb ik wel een persoonlijke voorkeur
maar succes in iedergeval morgoth en #2
Jag
Verwijderd
EN hij is er het langst!
geef die jongen nou die job joh
zullen we een rondje "wannebe-lite-mod; presenteer jezelf!" doen trouwens
Ik doe helemaal niet zielig, ik vergeef alleen mijn plaats omdat ik denk dat anderen dat beter kunnen. Kijk, ik zou LD weer niet als mod van Audio & Video willen hebben.
Jag
Verwijderd
edit:
jag>>
sorry; beetje slechte humor van mij
Jaglet op, dit is geen democratische verkiezing, maar met een beetje geluk gun ik jullie wat inspraak
Verwijderd
edit:
jag>>
daarnaast had ik niet eens goeg gelezen zie ik nu
lol.. wie gaat de stemmen tellen?Op donderdag 21 december 2000 01:08 schreef Apoc2 het volgende:
Anders mailt Diadem ons allemaal ff een ponskaart toe.
Hehe, LOLAnders mailt Diadem ons allemaal ff een ponskaart toe.
Maakt niet uit hoor, kan wel tegen een stootjejag>>
daarnaast had ik niet eens goeg gelezen zie ik nu
Jag
er werd gezegd dat ik er niet vanaf het begin bij was. dat is waar, ik postte eerst eigenlijk alleen in de hardware forums. later pas in w&l en SG.
edit:
daarnaast wil ik nog zeggen dat ik zowel jag, LD ald CP als goede kandidaten zie.
unicorn heb ik de laaste tijd wat weinig gezien (kan ook aan mij liggen)
Jag
maar goed het zal wel voor meer mensen gelden dat kabel het online zijn bevorderd
Verwijderd
CP en LD hebben beide mijn zege en aatos trouwens ook.
Maar ik ben ook benieuwd wat de mensen van MIJ als kandidaat zouden vinden. Niet dat ik echt moddereter wil worden, maar ik wil toch een beetje de meningen peilen.
Ik post me hiero tenslotte al maandenlang het lamlazurus met mijn inziens een hoop zinnige posten.
Bovendien heb ik ook het signature virus naar het W&L forum gebracht. (niet van de red. NOU EN?
Nou, ik ben hier nog steeds dagelijks hoor, alleen post ik niet veel meer. Daarom ben ik ook geen kandidaat meerVoor Jag vind ik dat eigenlijk ook wel gelden.
Jag
Verwijderd
Of heb je zoiets van: Kan mij het allemaal schelen, ik ga ze niet langer vertellen hoe de wereld in mekaar steekt. Het kan me allemaal gestolen worden, ze geloven me toch niet. (ik heb ook wel eens zulke periodes gehad
hij moet veel op het forum aanwezig zijn(anders heeft de functie niet veel nut meer)
daarnaast ook liefst veel posten, zodat ie ook gezien wordt.
hij moet in staat zijn om niet te oordelen op grond van emoties. daarnaast moet hij een beetje rechtvaardigheidsgevoel hebben.
op zich zie ik apoc ook wel als een redelijke kandidaat
Verwijderd
Sorry voor al deze onzin, maar die ene keer dat er een onzin (niet boos worden diadem
lol.. daarom zei ik ook redelijkOp donderdag 21 december 2000 01:37 schreef Apoc2 het volgende:
Denk het toch niet. Ik flame altijd veel te veel tegen religieuze stellingen. Daardoor heb ik naar eigen inzien niet een neutrale positie zoals een moddereter hoort te hebben. (niet van de red. Waarom post je al deze onzin dan in godesnaam?)
Sorry voor al deze onzin, maar die ene keer dat er een onzin (niet boos worden diadem) onderwerp langskomt en nog wel gestart door de modereter, daar moet je gebruik van maken
ik probeer niet te flamen tegen het christendom (eigenlijk nergens tegen). dat lukt eigenlijk altijd wel, alleen komen er wel vaak flames mijn kant op...
Verwijderd
Je bent gewoon campagne aan het voeren hiero!ik probeer niet te flamen tegen het christendom (eigenlijk nergens tegen). dat lukt eigenlijk altijd wel, alleen komen er wel vaak flames mijn kant op...
lol.. vast welOp donderdag 21 december 2000 01:40 schreef Apoc2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon campagne aan het voeren hiero!
edit:
ben ff weg
Kijk, ik heb richting de 2000 posts, en dat zijn geen onzin forum posts. Waarvan zeker een kwart op het W&L forum (ik denk nog iets meer). Ik en LD en anderen waaronder Unicorn waren een hele tijd geleden degenen die de felle discussie over God en de bijbel voerden. Hieruit is het W&L forum ontstaan (de eerdere UvOT topics stonden in SG). Na een tijdje heb je de meeste dingen wel gezien. Weer iemand die een topic begint over de bijbel. Weer iemand die zegt dat je ook niet kan bewijzen dat God niet bestaat, enz enz. Komt bij dat W&L een wat mindere periode heeft doorgemaakt (wat nu voorbij is trouwens). Daardoor zakt het enthousiasme iets. Het is trouwens niet zo dat ik niet meer post ofzo, alleen wat minder. Ook is er een ander forum (buiten GoT? Ja, er is ook leven buiten GoT, niet veel, maar het is er:)), een kleine discussiegroep, waaraan ik, Diadem, LD en anderen meedoen, en dat kost ook wat tijd. En dat is ook een soort W&L forum.Waarom post je dan niet meer? Je bent toch niet opeens uitgepraat?
Jag
Verwijderd
Vote Aatos-Apoc2 for lite-modereter.
Verwijderd
Links? Ik ben wel benieuwd naar hoe het leven buiten GoT is.Ook is er een ander forum (buiten GoT? Ja, er is ook leven buiten GoT, niet veel, maar het is er), een kleine discussiegroep, waaraan ik, Diadem, LD en anderen meedoen, en dat kost ook wat tijd. En dat is ook een soort W&L forum.
Verwijderd
apoc2>>Op donderdag 21 december 2000 01:48 schreef Jag het volgende:
Sorry, members only.
Jag
dat had je toch wel kunnen raden he... 10 strafpunten voor jou in de categorie "sociale vaardigheden"
daarnaast zie ik jouw ook niet zo moderren eigenlijk nee
ik doe ook even een poll, om te kijken wat o.a. jij daar van vindt...
(ik stel me overigens geen kanidaat. Ten eerste win ik het toch niet, ten tweede draai ik niet lang genoeg mee, ten derde omdat ik al voorzie dat de meeste mensen vinden dat ik genoeg wetenschappelijke kennis heb
De beste moderators zijn overigens mensen die nooit hun mening ergens over geven... Zeker niet in levensbeschouwelijke zaken. Maarja, die zitten niet tussen de genomineerden, en die posten nooit
Nee, maar ik accepteer mijn kandidatuur als lite-mod. Ik heb de tijd, de zin en waarschijnlijk ook de subtiliteit
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Aargh, jij! Je word geroyeerdeen kleine discussiegroep, waaraan ik, Diadem, LD en anderen meedoen, en dat kost ook wat tijd. En dat is ook een soort W&L forum.
Hmpfwaarschijnlijk ook de subtiliteit
Verwijderd
Geregistreerd op: 14 november 2000Op donderdag 21 december 2000 01:45 schreef --ReapeR-- het volgende:
ik geef me wel op als vrijwilliger (maar met tegenzin hoor)
dan teken ik toch echt protest aan...
Verwijderd
Heb ik tijd? Ja, thuis en op school, daar hebben we een OpenLeerCentrum voor
Qua geloof? zit wel goed, ik geloof niet, maar ik respecteer het wel.
Wil ik wel? Ja, als het kan, lijkt me leuk.
Posts? Mmm, 150 a 200, is dat genoeg? Er wordt aan gewerkt.
Verwijderd
xion>>
no-offence hoor, maar
ingeschreven op 15 november 2000,
173 posts, waar van hooguit 10% op _dit_ forum.
voor mij ben je geen kanshebber
-ik ben omkoopbaar trouwens. een suggestie is bijvoorbeeld je PC :P-
Kom maar op met die stem-biljettenOp donderdag 21 december 2000 13:16 schreef dwarf_ het volgende:
mja, en ik wil eigenlijk wel gaan stemmen
Verwijderd
moet jij zeggen snotneusOp donderdag 21 december 2000 11:50 schreef dwarf_ het volgende:
[..]
dan teken ik toch echt protest aan...
hiervoor heette ik johnny.xxx, dus ram op die search knop en zie: regeistreerd op 14 juli.
aaaaannnpakuuuhhh
(en nee ik heb me niet opnieuw aangemeld wegens een ban maar ik wilde een nieuwe naam)
het kan ook nooit in 1 keer goed gaan
Anyway, de strijd gaat nu tussen Captain Proton en Lord Daemon. En het is 'too close too call', dus ik ga maar eens hertellen denk ik.
Jullie mogen het ook onderling uitvechten wat mij betreft trouwens
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
de enige reden is dat Lord Deamon wellicht niet zo goed over komt bij de weinige gelovigen die nog in dit forum komen. niet omdat hij bazelt, maar omdat iemand die wel gelooft zich toch een beetje aangevallen voelt als LD zijn la open trekt, met argumenten tegen het bestaan van een god...
Maar misschien is dat wel een overdreven gedachte van mij?
Ik heb trouwens geen voorkeur, eerlijk, ook al is LD een presoonlijke vriend van mij (heb ik zes jaar mee in de klas gezeten).
Jag
ik neem aan dat ik er ook uitlig? of ben ik nooit kandidaat geweestOp donderdag 21 december 2000 15:53 schreef Diadem het volgende:
Bij deze worden de kandidaturen van Jag en Unicorn geschrapt. Jag op eigen verzoek, en Unicorn omdat ie er niet vaak genoeg is. Dat laatste vind ik overigens heel erg zonde, en zij die hier al langer komen zullen weten waarom (Jag heeft daar in de thread overigens al vrij veel over gezegt).
Anyway, de strijd gaat nu tussen Captain Proton en Lord Daemon. En het is 'too close too call', dus ik ga maar eens hertellen denk ik.
Jullie mogen het ook onderling uitvechten wat mij betreft trouwens
Verwijderd
Waar moet het heen met de democratie in de wereld!
O tempora, o mores...
maar dat neemt niet weg dat ik het wel heel leuk zou vinden als ik het wel werd.
CP wil ook wel eens minder subtiel uit de hoek komen.de enige reden is dat Lord Deamon wellicht niet zo goed over komt bij de weinige gelovigen die nog in dit forum komen.
Maar ik neem aan dat het nu gewoon aan Diadem is om te beslissen?
Lord Daemon
Verwijderd
ik kom iedereens kant opOp donderdag 21 december 2000 01:39 schreef aatos het volgende:
[..]
ik probeer niet te flamen tegen het christendom (eigenlijk nergens tegen). dat lukt eigenlijk altijd wel, alleen komen er wel vaak flames mijn kant op...
maarre de voorgedragen personen zijn allerminst objectief
verder zijn het ook allemaal vriendjes van elkaar
en kan ik dit niet anders zien als een coup of forumgreep
en nee ik wil geen mod worden want ik heb wel wat beters te doen dan jullie atheïsten te babysitten
Morgoth, LD, CP en ik zijn allemaal lid van een geheime elite club die als doelstelling heeft om de wereld over te nemen. Samen met 12 anderen (waaronder mensen als Linus Torvalds) is onze taak in dit geheel overname van het Internet. Ik bijvoorbeeld ben nu (onder verscheidene nicks) moderator op alle belangrijke fora op het internet, terwijl LD bijvoorbeeld root-level access heeft op de top-level domain name server.
duh!
Ik heb na rijp beraad besloten dat Lord Daemon de positie van Lite Moderator zal krijgen.
Het zal nog eventjes duren waarschijnlijk voordat ze hun nieuwe macht krijgen, maar vanaf nu af aan zijn Morgoth en Lord Daemon officieel lite-mod op dit forum.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dubbel Duh
rename gelijk het forum naar het atheïstenforum
ja en ik heb ook wel enigzins het idee dat ie daarom bij voorbaat al litemod is geworden, en dat pas daarna de tweede is gekozen (uit de atheisten). zodat er een theist en een atheist litemod zijn.Op donderdag 21 december 2000 20:45 schreef Apoc2 het volgende:
Hoezo? Morgoth is toch redelijk theïst of niet dan?
no offence btw
Verwijderd
nou moet je niet zielig gaan doen over vriendjespolitiek, je was toch geen kandidaat??? Jij zou als lang meelopend lid nog wel in aanmerking komen ook, maar je moet diadem toch echt niet gaan verwijten dat hij morgoth (een theist, maar geen christen) en LD (een atheist) heeft aagesteld.
gefeliciteerd trouwens, morgoth en LD
Verwijderd
wat ik wel zielig vind is dat bij conflicten tussen theïsten en atheïsten de vriendjespolitiek wel op gaat spelen
en dus de atheïsten ongestoord Flamebaits kunnen plaatsen ( mr atheïst bijv. heeft daar nog wel een handje van )
en de theïsten die daarop happen gelijk een waarschuwing of een ban krijgen
en dat is iets wat zich al vaker voor heeft gedaan
En Morgoth, bedankt voor de steun in lieve adjes
Jag
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
De keuze voor LD was een stuk moeilijker, omdat er meerdere zeer goede kandidaten waren. Maar voor alle 4 de oorspronkelijke kandidaten geld dat ze hier zeer actief zijn, dat ze hier al lang komen en dat ik er vertrouwen in heb dat ze objectief zullen zijn. Vandaar.
Hierbij sluit ik deze nu overbodig geworden thread.
Lord Daemon
Dit topic is gesloten.
![]()