Ik heb vandaag mijn GeForce4 Ti4200 vervangen door een Asus V9950 (FX5900). Nou heb ik onder windows geen echte problemen. Het enige is dat hij bij allerlei beeldbewerkingen (scrollen, vensters maximaliseren/minimaliseren) een heel irritant piepgeluidje laat horen (heeft wel wat van een tandartsboortje).
Nu echter het veel belangrijker probleem, ik kan niet met goed fatsoen een spelletje spelen. Elke 3D game gooit me klakkeloos terug naar windows. Het is me zonet even gelukt om medal of honor spearhead te spelen, maar zodra ik de resolutie dan op 1280 x 1024 zet, begint de kaart te kraken/piepen en werpt ie me eruit of alles loopt vast. Een programma als 3dMark03 wil niet eens opstarten.
Ik heb al een hele bult verschillende drivers geprobeerd, ik heb met BIOS instellingen lopen klooien, maar hij blijft het niet doen!
Mijn specs:
Asus A7N8X Deluxe v2.0
AMD Athlon XP 2500+ (Barton)
1Gb DDR Dual Channel
voeding: Chieftec 420W
Heb ik nou gewoon een kutkaart gekocht of is het wat anders?
Nu echter het veel belangrijker probleem, ik kan niet met goed fatsoen een spelletje spelen. Elke 3D game gooit me klakkeloos terug naar windows. Het is me zonet even gelukt om medal of honor spearhead te spelen, maar zodra ik de resolutie dan op 1280 x 1024 zet, begint de kaart te kraken/piepen en werpt ie me eruit of alles loopt vast. Een programma als 3dMark03 wil niet eens opstarten.
Ik heb al een hele bult verschillende drivers geprobeerd, ik heb met BIOS instellingen lopen klooien, maar hij blijft het niet doen!
Mijn specs:
Asus A7N8X Deluxe v2.0
AMD Athlon XP 2500+ (Barton)
1Gb DDR Dual Channel
voeding: Chieftec 420W
Heb ik nou gewoon een kutkaart gekocht of is het wat anders?