Toon posts:

[Call of duty] Installeert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn CoD Cd in me drive doe , krijg ik een error dat hij de cd niet kan lezen.

"In Smart CD Autorun Launcher is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."

Foutrapport : Autorun.exe

Ik kan de CD ook niet openen via me CD rom drive ( rechter muisklik , openen )
Heb alle 2 me CD/DVD drives geprobeerd.

CD Kapot ? .. Na 2x gebruiken :/ :/ :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:00
Heb je de mogelijkheid om het te proberen op een andere PC? Zo ja --> even doen :)
Ik denk zelf dat je cd's nog wel in orde zijn maar dat er iets softwarematigs dwars zit. Gebruik je toevallig virtual drives ofzo? Of heb je met de drivers van je cd-rom drives gespeeld?

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op 23 mei 2004 @ 21:23:
Heb je de mogelijkheid om het te proberen op een andere PC? Zo ja --> even doen :)
Ik denk zelf dat je cd's nog wel in orde zijn maar dat er iets softwarematigs dwars zit. Gebruik je toevallig virtual drives ofzo? Of heb je met de drivers van je cd-rom drives gespeeld?
Ik probeer het straks op de andere pc als ik de mogelijkheid krijg .. nee geen virtueel ding , gewoon orginele cd.
En ik speel nooit met stuur progammas e.d. van hardware :D

Verwijderd

Topicstarter
Nee boven ook niet :'(
Als ik cd erin doe , dan geeft die een error met Autorun.exe
Als ik hem open , en de setup via CD open dan geeft die een of andere Error van een .dll bestand in de setup map

• Crash
Dan zou ik hem gewoon even om gaan ruilen bij de winkel waar je em gekocht hebt :)
Lijkt me niet dat ze hier moeilijk over zouden doen als de cd niet zichtbaar beschadigd is.

Verwijderd

Topicstarter
Nou baal ik dat ik bij bol.com gekocht heb..kon hem destijds nergens krijgen :r

• Crash
Mailtje met een duidelijke uitleg van het probleem waarin je ook aangeeft dat het spel op meerdere pc's niet werkt zou moeten volstaan :)
Als het goed is zijn ze bij bol.com zo flauw niet.
Pagina: 1