Toon posts:

geen inkt uit printer na nieuwe cartridge

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb een epson stylus c40ux en heb net een lege zwarte cartridge (originele) vervangen door een imitatie zwarte cartridge (wel compitable voor deze epson). heb het gele labeltje verwijderd en de cartrigde erin geprikt, echter als ik print dan komt er geen inkt uit. . Gecheck of het gaatje wel doorgeprikt was (daar waar de inkt uitkomt) en dat was het geval. Heb ook 10 paginas met tekst gewoon laten doorlopen in de hoop dat ie het misschien dan wel zou pakken, maar alle blank.

iemand suggesties wat het zou kunnen zijn, thx

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:02
Ten eerste: Geen imitatie cartridges gebruiken, maar gewoon orginele. Die "namaak" dingen voor Epson printers leveren bij mij ook alleen maar problemen op.

Als je met de cartridge een klap op een velletje papier geeft ofzo, komt er dan wel inkt uit?
Even je cartridge uit de printkop halen en hier ff met perslucht inspuiten wil ook weleens helpen, het kan dat er inkt vastzit in je spuitmondjes.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

De kop waar de cartrigde in gaat is verstopt, verschijnlijk komt het door een uitgedroogde cartrigde.

Tja goedkoop is duur koop, vandaar zat ik zelf een laser printer die het elktijd doet waneer ik hem nodig heb :-).