fx5200 presteert wel heeel slecht.

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
ik zit met een fx5200 256mb opgekieteld van 250/333 naar 275/366 die bij 3dmark01 een blaartrekkend record haalt van 7500 en bij 3dmark03 een afstraffende 1500.
aan de rest kan het volgens mij niet liggen:

P4 2.4c @ 3.1 _/-\o_
I865 chipset
512mb
op de fx zit een bleu orbje op i.p.v dat standaard knakenblokkie

is ie stuk of heb ik gewoon echt een brakke kaart gekocht?(1 1/2 jaar geleden)

op zich maakt het me niet zo veel meer uit want ikke al een
_/-\o_ 6800 ultra _/-\o_ op preorder hebben besteld.

ik wil deze strax in de pc voor :( broerlief :( hebben, maar als ie zo blijft presteren kan ik heb beter weggooien of verpatsen voor een paar knaken.

makkelijk gezegt: doe ik wat fout of wat? dit geval moet toch wel boven de 9000 kunnen halen in 3dmark01?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Je hebt gewoonweg een heel erg brakke kaart gekocht, niet meer of niet minder :)

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 17:55:
Je hebt gewoonweg een heel erg brakke kaart gekocht, niet meer of niet minder :)
Inderdaad, dit zit zelfs boven de waarden die ik haal met mijn GeForce FX 5200 128mb in één van m'n andere computers (maar die loopt dan ook op standaard snelheden :P en er zit een AMD XP 1700+ in ;))

De 5200 is nu eenmaal een budgetkaart...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een FX5200 is gewoon sloom. Doe je niets aan, overclocken helpt een beetje, maar niet veel natuurlijk.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:02

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het is en blijft gewoon een langzaam ding. Kun je verder niks aan doen. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 17:55:
Maar uit het verhaal van TS blijkt volgens mij dat ie dat probleem sinds kort heeft?
the_virus schreef op 23 mei 2004 @ 17:51:

ik wil deze strax in de pc voor :( broerlief :( hebben, maar als ie zo blijft presteren kan ik heb beter weggooien of verpatsen voor een paar knaken.
Verder is het inderdaad geen superkaart.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je scores zijn normaal voor de hardware die je hebt, wat je verder met de kaart doet kan je natuurlijk zelf kiezen maar dit topic heeft niet echt veel nut zo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.