Toon posts:

Mediamarkt en Ixus 430

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 4 dagen geleden een Canon ixus 430 bij de mediamarkt gekocht.
Nu doet opeens het wieltje om opnamemodus te kiezen het niet meer.
Ik kan alleen nog foto's maken in automatische modus. Filmpjes maken lukt niet meer.
Camera is niet gevallen of iets dergelijks.
Zal ik direct van de mediamarkt een nieuwe krijgen, of wordt deze opgestuurd naar Canon. Zo ja, weet iemand hoe lang ik de camera dan kwijt zal zijn? Ik heb hem namelijk speciaal gekocht voor mijn vakantie vlg week.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Als je wat zevert bij MediaMarkt zal je er wel direkt een nieuwe krijgen. Want dit is dus wel degelijk een out-of-box foutje. Kun jij niets aan doen. Naar de MM morgen!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 17:03:
Ik heb 4 dagen geleden een Canon ixus 430 bij de mediamarkt gekocht.
Nu doet opeens het wieltje om opnamemodus te kiezen het niet meer.
Ik kan alleen nog foto's maken in automatische modus. Filmpjes maken lukt niet meer.
Camera is niet gevallen of iets dergelijks.
Zal ik direct van de mediamarkt een nieuwe krijgen, of wordt deze opgestuurd naar Canon. Zo ja, weet iemand hoe lang ik de camera dan kwijt zal zijn? Ik heb hem namelijk speciaal gekocht voor mijn vakantie vlg week.
4 dagen geleden?

Dan zou ik ze wel even zeggen dat je die camera voor je vakantie gekocht hebt en dat het dus weinig zin heeft om de camera op te laten sturen. Bovendien wel vreemd dat hij binnen 4 dagen al defect is.

Ik zou zelf niet snel genoegen nemen met het laten opsturen gezien de korte tijd dat je de camera hebt.

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54
Je zal gewoon een nieuwe krijgen.
Heb daar ook een camera gekocht, die deed het niet perfect en ben na 10 dagen teruggegaan. Kreeg direct een nieuwe en zij lossen het probleem met de pfabriek verder op.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:11

breinonline

Are you afraid to be known?

Dat meldt de mediamarkt lekker aan als DOA (Dead On Arrival) bij Canon en zij krijgen de camera dan netjes van Canon terug. Ze zullen je dus zonder problemen een nieuwe mee moeten kunnen geven.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Binnen een week is het meestal een DOA inderdaad. Dat zou dus geen probleem moeten zijn, helemaal niet bij de MM lijkt me.

Neem hem wel helemaal compleet mee, dat is makkelijker met omruilen.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
En als ze IN de winkel niet willen omruilen, stap je naar de infobalie en zeg je dat je niet tevreden bent met het toestel. Je kunt immers terugbrengen binnen 14 dagen.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
en ben je gegaan... ? nieuwe gekregen?
Pagina: 1