outlook express sluit steeds af.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:05
Elke keer als outlook express een pagina niet kan vinden zie ik ongeveer 2 seconden het scherm dat hij de pagina niet kan vinden en dan wordt outlook automatisch afgesloten.
Dit is zeer irritant omdat ik dus steeds weer outlook express op moet starten om verder te gaan.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen zodat als er een scherm komt van "pagina niet gevonden" deze gewoon blijft staan in outlook express en ik gewoon weer een andere pagina kan kiezen??

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:27

FlipFluitketel

Frontpage Admin
jenk schreef op 23 mei 2004 @ 16:43:
Elke keer als outlook express een pagina niet kan vinden zie ik ongeveer 2 seconden het scherm dat hij de pagina niet kan vinden en dan wordt outlook automatisch afgesloten.
Dit is zeer irritant omdat ik dus steeds weer outlook express op moet starten om verder te gaan.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen zodat als er een scherm komt van "pagina niet gevonden" deze gewoon blijft staan in outlook express en ik gewoon weer een andere pagina kan kiezen??
Heh??? Je bent aan het internetten met Outlook express? Outlook express is een programma voor te e-mailen, niet om mee te internetten.. Internetten doe je met bijv. Internet Explorer of Firefox of een andere browser..
Geef ook wat meer info.. OS, versie van IE en van Outlook express enz.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Misschien bedoel je Internet Explorer ipv Outlook?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 17:37 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OE en "pagina niet gevonden" :?

Hoe dan ook, dit is geen vraag voor in Windows Operating Systems
Lees dit even door, check op spyware (meestal de boosdoener bij dit soort spul) en open een nieuw topic in SA of BV, afhankeljk van je resultaten. Lees & gebruik dan natuurlijk wel eerst enig relevant sticky topic (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) en geef genoeg en de juiste info :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 23-05-2004 17:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.