Phillips Toucam pro
Hoge resolutie (voor een webcam)
60 FPS
ingebouwde microfoon
USB
60 FPS
ingebouwde microfoon
USB
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
en die 60fps haalt ie in die hoge resolutie?Op woensdag 20 december 2000 22:38 schreef gdew het volgende:
Phillips Toucam pro
60 FPS
ingebouwde microfoon
USB
Kan je effe wat voorbeelden geven ofzo? (opgenomen filmpje, ...)
Neem een digicam
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
die Philips ToUCam heb ik met eigen ogen gezien... echt een tof apparaatje... hoge fps en goede kwaliteit!
'k heb nog wel een Philips ToUcam XS voor je (ook USB) nog geen maand oud. 
mail maar op gerard@enter.nu
mail maar op gerard@enter.nu
~~ meesterprutser ~~
Als je mooie kwaliteit plaatjes wilt i.p.v. veel per seconde, neem dan een Kodak DVC325, en Intel Create&Share of een 3COm Homeconnect...
iemand die het verschil tss de Philips ToUcam XS en de PRO versie al eens heeft gezien?
Wat moet ie kosten trouwens enter.nu?
Wat moet ie kosten trouwens enter.nu?
het hoeft geen digicam kwaliteit te zijn he.. als er maar ietwat redelijk goeie piccies mee gemaakt kunnen worden EN kan dienen als ietwat webcamOp donderdag 21 december 2000 16:45 schreef Weefselkweekje het volgende:
Als je mooie kwaliteit plaatjes wilt i.p.v. veel per seconde, neem dan een Kodak DVC325, en Intel Create&Share of een 3COm Homeconnect...
Tuocam XS kost de helft (ong. fl 90,--) van de pro (ong. fl 200,00) heeft de helft resolutie 30 fps en geen microfoon.
Wil je meer techn. gegevens kijk dan bij Phillips op de website, ik ben geen bibliotheek en heb ook geen fotografisch geheugen..
Wil je meer techn. gegevens kijk dan bij Phillips op de website, ik ben geen bibliotheek en heb ook geen fotografisch geheugen..
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
mja.. thxiesOp donderdag 21 december 2000 23:05 schreef gdew het volgende:
Tuocam XS kost de helft (ong. fl 90,--) van de pro (ong. fl 200,00) heeft de helft resolutie 30 fps en geen microfoon.
Pagina: 1