Laatst met iemand wat spulletjes voor een Proliant 800 met Dual Pentium-Pro 180mhz geruild. Hij had wel gezegd dat er wat was met de processor, maar vond het eiglk alsnog wel leuk, want 't is een blijf dual en als je het aan de praat krijgt is het nog veel leuker 
Zoals de topic-titel al zegt. De tweede Pentium Pro 180mhz met 256kb cache wil niet goed initializeren. Hij herkend 'm wel als een Pentium Pro 180mhz, maar geeft toch een error 212, "Processor X failed". Even voordat men voorsteld de PPMs (Processor Power Module) en processors om te draaien, dat heb ik allemaal al geprobeerd
. Hoe dan ook, hij wil processor 2 niet initializeren. Nu heb ik van een andere GoT'er al een nieuwe Pentium Pro toegestuurd gekregen en ook die wil niet werken in het systeem.
Na de foutmelding checkt hij SCSI en krijg je het bericht van "Druk F1 om door te gaan, Of druk op F10 om naar System Partition Utilities (a.k.a. de tool voor system management) te gaan". Ik heb al F10 geprobeerd, maar dan krijg ik een melding dat de betreffende optie niet geïnstalleerd is en dat de server reboot. En ik kan 'm niet installeren omdat ik dus niet de CD die je bij de server kreeg heb.
Specificaties:
Proliant 800 Pentium Pro-edition
2x Pentium Pro 180mhz / 256kb cache (waarvan één dus maar werkzaam is)
128mb EDO ram
Intel Natoma-chipset (440FX)
4,3gb SCSI-drive van Seagate
Zoals de topic-titel al zegt. De tweede Pentium Pro 180mhz met 256kb cache wil niet goed initializeren. Hij herkend 'm wel als een Pentium Pro 180mhz, maar geeft toch een error 212, "Processor X failed". Even voordat men voorsteld de PPMs (Processor Power Module) en processors om te draaien, dat heb ik allemaal al geprobeerd
Na de foutmelding checkt hij SCSI en krijg je het bericht van "Druk F1 om door te gaan, Of druk op F10 om naar System Partition Utilities (a.k.a. de tool voor system management) te gaan". Ik heb al F10 geprobeerd, maar dan krijg ik een melding dat de betreffende optie niet geïnstalleerd is en dat de server reboot. En ik kan 'm niet installeren omdat ik dus niet de CD die je bij de server kreeg heb.
Specificaties:
Proliant 800 Pentium Pro-edition
2x Pentium Pro 180mhz / 256kb cache (waarvan één dus maar werkzaam is)
128mb EDO ram
Intel Natoma-chipset (440FX)
4,3gb SCSI-drive van Seagate