Toon posts:

Dringend info req. streaming server.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu nog op m'n werk omdat we zeer spoedig een live video streaming klaar moeten hebben.

Huidig:
- Deticated server met Windows media server en webserver er op.
- live streaming via windows media player

Probleem:
- Ik heb vrijwel geen ervaring met streaming servers
- 10 sec. vertraging in de feed. Ik heb gehoord dat mediaplayer standaard zo'n 10 seconden vertraging heeft door buffering. Dit is niet toelaatbaar in onze situatie.
- We proberen een uitweg te vinden door Flash Communication Server te gebruiken, maar de docs zijn niet echt duidelijk/overzichtelijk waardoor we amper weten hoe het werkt en hoe we het kunnen gebruiken.

Als we de mediaserver kunnen gebruiken zonder die vertraging zou dat prachtig zijn.
Iemand anders heeft dat alles ingesteld maar die persoon kunnen we niet meer bereiken.

Kunnen jullie ons/mijn please voorzien van wat nuttige info/links? We hebben behoorlijk wat gezocht via google, maar een duidelijke tutorial of kort en krachtige uitleg niet gevonden.

Het liefst gebruiken we flash omdat dat meer bekend gebied is en het op meerdere systemen werkt..

P.P. Mocht dit in het verkeerde forum staan, kan een modje 'm dan even naar het juiste forum schoppen? Mij leek dit forum het beste.. Thanx

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 15:05 ]