Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

telefoon verbinding valt zomaar weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit met een probleempje, namelijk ik heb gewoon internet via de telefoon lijn.
normaal had ik er nooit problemen mee maar de laatste tijd restart de computer zomaar na 20 / 50 min en dan als die restart wil die weer automatisch verbinding maken met het internet.

heb win 98 als OS draaien, en er zitten geen virussen op dus ik vind het vreemd.
wie weet misschien de oplossing voor dit probleempje

alvast bedankt

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:34
heb je toevallig een Laser pc?
Zo ja, kijk maar vast uit naar een nieuwe pc

maar dit heeft nou niet echt iets met telefoon en internet te maken maar meer met computer hardware.
Misschien pc te warm, modem kapot aan het gaan

Verwijderd

Topicstarter
ooh sorry dat ik hem dan verkeerd heb gepost,

kan een modje deze post misschien verplaatsen of .............

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Na een restart automatisch verbinding willen maken met internet klinkt alsof je ergens een virus oid op hebt gelopen. Scan je PC maar eens na op spyware e.d.
Overigens is het voor windows vrij normaal dat ie de vorige staat van je PC onthoudt tijdens een harde reboot...dus als je dan aan het internetten bent wil ie de laatst openstaande pagina openen. En dan moet ie idd verbinding hebben...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)