Toon posts:

Hmmzzz upgraden.. maar wat zal ik doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hooi,

Ik zit met hetvolgende...
Weinig geld, een ongelovelijke drang om up te graden, weinig geld en hetvolgende systeem (oh en haddik al weinig geld vermeld?) :)

Abit ZM-6
Celly 400 (die niet verder wil dan 450 GRRRR)
128 meg pc-100
Asus v7100 tv-out

Wat de mogelijkheden zijn die ik me zo kan bedenken zijn:

1) nieuwe celly halen past leuk op mun mobo alleen die cellies vinnik tegenwoordig eigenlijk in vergelijking met alle andere proccies duur worden eerlijk gezegt helemaal prijs/prestatie verhouding.

2) Duron halen.. snel, goedkoop en goed oc'able.. echter.. dit wordt een nieuw mobo halen plus.. hoe goed zou ik hem over kunnen klokken met pc-100 geheugen?
En wat gaat me dit kosten ongeveer? wat is een aanraadbaar mobo'tje (liefst niet te duur dus).

3) Zijn der nog andere mogelijkheden die iemand me aan kan raden?

Alvast bedankt beste mensen :)

KG

(8>

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

duronnetje en een msi k7t pro 2(a) als je toch een ata 100 schijf hebt voor dat tientje meer

Oh ja joh!!!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Die KT-133 chipset gaat toch niet hoger dan ongeveer 112Mhz, of je moet een jap zijn en goed kenne solderen :) en 112 Mhz haalt jouw ram met een beetje geluk wel. je moet alleen ff opletten dat je de optie, als die op het mobo zit dat je niet host+pci doet maar hem gewoon op host laat staan anders loopt je mem in ene wel 133 mhz. En je moet je mem op cas-3 laten staan, dan komt het wel goed.

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

of gewoon op de multiplier oc'en

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
En welke duron zou iuk het beste kunnen halen (ja dit zal al 80 keer besproken zijn maar als ik toch bezig ben :) )

(8>

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:32
Ik denk dat een celeron 566/600 en die op 100Mhz zetten kosteffectiever is. Is ongeveer 260,- en dus heel wat minder dan nieuw moederbord en chip. Maar als je echt een Duron wil.....dan moet je er eentje nemen.
Pagina: 1