Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus a600 pda en wil graag tomtom erop doen. Aan geheugen heb ik in totaal 192 mb, dus dat zit wel goed. Nu heb ik alleen het volgende:

- Zijn er gps-receivers los te verkrijgen? Ik zie namelijk altijd wel dat leuke tomtom, maar laten we zeggen dat ik de software al heb... Kun je die kastjes dan ook los erbij kopen?

- En zijn die aan te sluiten op de bovengenoemde pda?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

goeiesmiddags.

http://www.pdashop.nl e.d.

Alors.

Verwijderd

Check http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/71 eens, en daar de leveranciers.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 13:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, je hebt ze dus wel, maar op welk ding moet ik dat aansluiten dan?? ik heb boven en onder een ingang, die bovenste cf-kaart ingang heb ik mischien gebruikt voor extra geheugen, onder heb ik nog twee ingangen, wordt die daar niet op aangesloten? bij de een staat dc-in naast en de ander is de ingang waar die ook in opgeladen wordt...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 13:23 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:22:
ok, je hebt ze dus wel, maar op welk ding moet ik dat aansluiten dan?? ik heb boven en onder een ingang, die bovenste cf-kaart ingang heb ik mischien gebruikt voor extra geheugen, onder heb ik nog twee ingangen, wordt die daar niet op aangesloten? een voor dc-in en de ander waar die ook in opgeladen wordt...
Er is denk ik al voldoende info aangedragen ... Nu kun je zelf toch ook wel even wat doen ?

-

Verwijderd

Asus Mypal A600 CF-jacket
(Deze schuif je om je handheld heen en geeft je een CF slot, tevens zit hier een voedingsaansluitpunt op)

Pretec Compact GPS
(Dit is een CF GPS)

Chip com Asus A600 Car Charger
(Dit is een autoaanstekker adapter)

De kaarten sla ik op de 128 MB SD kaart
(Geen Sandisk gebruiken, deze zijn slecht voor GPS gebruik)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

Sabbi

je denkt aan mij.

Als je slim genoeg bent om uit te zoeken waar je illegaal de software kan downloaden zou je toch ook wel slim genoeg moeten zijn om uit te zoeken waar je online hardware kan bestellen?

Dat sandisk kaarten slecht zouden zijn voor je gps oid is kul, heeft hier altijd goed gewerkt.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hier staan wel losse GPS ontvangers tussen voor je PDA denk ik.

Deze bij voorbeeld :)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1