Toon posts:

Gateway veranderd in sweex router...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets stoms gedaan.

Normaal is de gateway bij een sweex router: 192.168.2.1
Ik als prutser heb dat aangepast naar een ander gateway.
namelijk: 90.90.90.90
Dit stelde ik in bij 'bridge' toen ik de router nog kon benaderen via 192.168.2.1

Nu kan ik dus de router niet meer benaderen.niet via 90.90.90.90 of via 192.168.2.1

De reset knop op die router doet niks en zet ook niks terug naar de originele configuratie.(als ik reset dan knipperen alle poorten een keer en probeerde ik, ipconfig /renew op mijn pc, maar dan geeft hij geen ip of gateway of subnet aan.)
Ook naar de www.sweex.com site geweest voor de handleiding...daar staat wel netjes in hoe je het moet inestellen maar niet hoe je zoiets ongedaan kan maken.
Ook gezocht hier op forum maar kon niks relevants vinden.

Wie o wie heeft er een goeie tip voor me?

Verwijderd

heb pas door een virus ook een geflipte modem/router gehad, 1e keer reset werkte dat hij de instellingen weer terug zette in de geplande stand, de 2e keer stond alles weer op "af fabriek" maar wel 10 seconden ingedrukt houden

heb je het type nummer misschien is er een pdf te downen

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:10:
heb pas door een virus ook een geflipte modem/router gehad
:?

Kan het me niet voorstellen.. Of je moet d.m.v. upnp gewoon zoveel poorten hebben geopend dat de router 't niet meer aan kan..?

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

zet handmatig je IP-adres eens op 90.90.90.91 en probeer 't dan nog eens :)

En waarom heb je dat in godesnaam gedaan? :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

nescafe schreef op 23 mei 2004 @ 13:15:
[...]
:?

Kan het me niet voorstellen.. Of je moet d.m.v. upnp gewoon zoveel poorten hebben geopend dat de router 't niet meer aan kan..?
besmette pc van een ander in het netwerk gehangen en alles overstuur

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op 23 mei 2004 @ 13:17:
zet handmatig je IP-adres eens op 90.90.90.91 en probeer 't dan nog eens :)

En waarom heb je dat in godesnaam gedaan? :P
Ja waarom ik dit gedaan heb vraag ik me nog steeds af...hehehe(ik wou de gateway veranderen omdat ik en nog 10 anderen met een router in Den bosch online ben, wij hebben dezelfde lan ip's en ik vermoedde door de ongelofelijk veel disconnects met de ps2 dat het hieraan kon liggen.), maar ik ga eens proberen de reset 10 seconden in gedrukt te houden.

in ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip...10 seconden de reset ingedrukt houden ja...alles weer terug naar originele configuratie.
Wel vind ik het jammer dat dit niet in de .pdf file staat die ik van www.sweex.com had gehaald.

Jaapie is weer happy en gaat weer snel online Socommen!

Bedankt mensen!
Pagina: 1