Kwaliteits DIMMS, hoe en wat

Pagina: 1
Acties:

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:36
Nu de prijzen van de DIMMS weer lekker aan het zakken zijn (f229,- voor 128MB heb ik al gezien in de pricewatch), zit ik al m'n spaarcentjes bij elkaar te rapen om zo'n reepje te gaan halen.
Alleen zit ik met de brandende vraag:
Waar ligt de grens tussen goed en goedkoop? Waar moet ik op letten bij de aanschaf van DIMMS? Niemand zit te wachten op 128MB die er na een jaar of wat al uitfikt ofzo, of irritante geheugenfouten die je systeem doen crashen. Weet iemand wat een goeie keuze is naast de bestaande 128MB op m'n AOpen AX6BC plank?

En ECC? Verstandig ivm met de aankomende zonnestormen? (Hoe staat het daarmee eigenlijk, nix meer over gehoord?!)

Alvast bedankt...

*Add: Nah gaat lekker met de replies hier... NOT

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

mja! ik had eigenlijk dezelfde vraag! en dan wel over pc133, zijn er merken die ik moet mijden?

aAarGhh

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 16:36
Shit... ik moet echt snel zijn want die prijzen beginnen alweer te stijgen... iemand??

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

Verwijderd

Te laat...

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Heheheh :)

Ik heb er eergisteren net 2 besteld
2x128 MB pc133 voor 245,- per stuk.
Eentje voor mij en een voor mijn broer !

Zo zie je maar weer: Een dag zonder tweakers kan heel veel elende bezorgen...ik was namelijk net optijd 5 uur om precies te zijn, anders zou mijn bestelling bij Klein Informatica denk ik niet meer op diezelfde dag behandeld worden :)

Als ik jou was zou ik het alsnog bestellen want reken er maar op dat de prijzen blijven stijgen ivm de release van Win2k !

Rico-Burn