Ook dit topic gaat worden gesloten
Je kunt je speedtouch omvormen tot een router, zie
FAQ Network Troubleshooting + de GoT-search.
Daar kan je een switch achter zetten als je dat wilt, of gebruik maar 1 PC in je netwerk en zet die rechtstreeks op de Alcatel
Ook is er op en buiten GoT al heel erg veel gezegd over de mogelijkheden en onmogelijkheden van de verschillende routers op de markt. Lees het door, kijk welke het beter doet i.c.m. games en/of P2P gebeuren. Kijk of het daar wel aan ligt, of dat je gewoon een te langzame verbinding hebt. Doe eens een traceroute of wat en kijk of en wat er waar fout gaat.
Hoe dan ook, is ook dit topic erg wazig en ga ik dit sluiten. Het heeft in deze vorm niets te maken met Spielerij en zoals
Verwijderd in "Een vraagje over switch een routers" al zei, is het toch echt nodig om duidelijker te maken wat je nu wilt, wat je al weet, wat je al hebt gelezen (er is al heel erg veel te lezen over de verschillen en relatie tussen tussen switch, router, hub, etc etc. Op en buiten GoT, de NT FAQ is een goed begin maar iets als
dit kan ook helpen). Zoals al genoemd: lees
FAQ Forumgedrag nog eens door.
Op zich kan je nog een poging wagen in Network Troubleshooting, maar lees dan eerst even wat tips door en zet er een duidelijk(er) verhaal neer en geef genoeg info zodat we (dus ook jij) er wat aan hebben; GoT is geen plaats om in hapklare brokken Het Antwoord te krijgen zonder zelf een handleiding of wat te lezen en genoeg info te geven. Lees om wat meer inzicht te krijgen in het hoe en wat van GoT ook even wat andere topics. Succes
edit:
Oeh, ik ben te laat, het staat nu al in NT en daar heb ik geen rechten

[
Voor 4% gewijzigd door
F_J_K op 23-05-2004 13:22
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)