Ik heb gisteren eindelijk mijn nieuwe pc gekocht, alleen was er geen diskette station in. Afijn, even een diskette station inbouwen. Ik had softwarematig wat probleempjes, maar dat doet er nu niet terzake.
Het diskette station was waarschijnlijk niet goed vast gemaakt en sprong los. Kabel los en vonk erbij, en pc sprong uit. Opzich niks ernstigs, maar hij gaat ook niet meer aan. Diskette station is verbrand (who cares zo'n ding van 2 euro), maar voeding is niet verbrand (ik rook in ieder geval niks).
Ik heb al ergens gelezen over dat hij het na 5 minuten weer doet, maar hij staat al de hele nacht uit, en hij doet nog niets. Kan er niet een schakelaartje zijn of zo wat ik moet omzetten of moet het stekkertje er uit of zo?
Specificaties:
Mobo: Asus A7N8X-E Deluxe
Diskette: vaag ding
Voeding: 12v 350watt zat bij een QTec kast.
Model: HPC-340-201 REV: C0
Hopelijk kunnen jullie helpen.
Het diskette station was waarschijnlijk niet goed vast gemaakt en sprong los. Kabel los en vonk erbij, en pc sprong uit. Opzich niks ernstigs, maar hij gaat ook niet meer aan. Diskette station is verbrand (who cares zo'n ding van 2 euro), maar voeding is niet verbrand (ik rook in ieder geval niks).
Ik heb al ergens gelezen over dat hij het na 5 minuten weer doet, maar hij staat al de hele nacht uit, en hij doet nog niets. Kan er niet een schakelaartje zijn of zo wat ik moet omzetten of moet het stekkertje er uit of zo?
Specificaties:
Mobo: Asus A7N8X-E Deluxe
Diskette: vaag ding
Voeding: 12v 350watt zat bij een QTec kast.
Model: HPC-340-201 REV: C0
Hopelijk kunnen jullie helpen.