De nieuwe msn plus 3 is uit, hier kan je hem downloaden http://download.msgplus.net/files/MsgPlus-300.exe Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden. Ik vind dat er niet zo veel veranderd is.
http://msgplus.net/changelog.php is toch niet klein, zitten wat nuttige dingen in.
Hell / 0
Edit: dubbel
[ Voor 80% gewijzigd door Flaterik op 23-05-2004 11:08 . Reden: Post changelog ]
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
het zijn allemaal verbeteringen en het ziet er anders uit maar er zit bijna niks nieuws bij. En er verschijnt nu zon logotje als je op de naam blijft staan en de functie woordfiltering ik zou niet weten waarom je die in zou stellen om woorden te cencureren nou dat ga je echt doen
meer ben ik nog niet echt tegengekomen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 11:10 ]
zoals?Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 11:09:
heb hem juist geinstaleerd en er zitten veel handige dingetjes bij. Mooi mooi
Dat word filtering vinnik juist goed. AlLeS GuCcI wordt Alles goed? 
ff serieus, woorden als idd, kan je dan laten verzenden als inderdaad (voor de chatleken e.d.) handig tog?
ff serieus, woorden als idd, kan je dan laten verzenden als inderdaad (voor de chatleken e.d.) handig tog?
Verwijderd
Je kan bevoorbeeld MSN een melding laten geven als die persoon zich afmeld of zijn naam wijzigt ofzo.... Kan je per persoon instellen, je kan MSN messenger locken met een paswoord, handig voor als je even wegmoet en je broers niet op je account mogen..... Je kan zien per persoon wanneer hij laatst online is geweest, laatste gesprek ermee.....enzovoort...
Dat kon je toch al met MSN 2.nogwat? Ik wel tenminste, dus zo nieuw is dat niet. Of is het verbeterd ofzo?Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 11:20:
Je kan bevoorbeeld MSN een melding laten geven als die persoon zich afmeld of zijn naam wijzigt ofzo.... Kan je per persoon instellen, je kan MSN messenger locken met een paswoord, handig voor als je even wegmoet en je broers niet op je account mogen..... Je kan zien per persoon wanneer hij laatst online is geweest, laatste gesprek ermee.....enzovoort...
Dit zat idd ook al in de 2.xx reeks.Oguz286 schreef op 23 mei 2004 @ 11:22:
[...]
Dat kon je toch al met MSN 2.nogwat? Ik wel tenminste, dus zo nieuw is dat niet. Of is het verbeterd ofzo?
Het is Messenger Plus 3. Dat wordt afgekort naar Msg Plus. Dat is een gevoelige fout, want Msn heeft te maken met Microsoft, Messenger Plus niet.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 10:58:
De nieuwe msn plus 3 is uit, hier kan je hem downloaden http://download.msgplus.net/files/MsgPlus-300.exe Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden. Ik vind dat er niet zo veel veranderd is.
Je ziet het wel vaker dat men het chat-programma kortweg MSN noemt, terwijl dat alleen maar voor Microsoft Networking staat..bobje86nl schreef op 23 mei 2004 @ 11:31:
[...]
Het is Messenger Plus 3. Dat wordt afgekort naar Msg Plus. Dat is een gevoelige fout, want Msn heeft te maken met Microsoft, Messenger Plus niet.
Maar ach, het praat/typt weer wat sneller hè
Anyway, ik blijf gewoon bij 2.54.74 aangezien er toch niet veel nieuws in zit en het nu prima werkt.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Mja het nieuwe uiterlijk van het preferences-schermpje maakt het alleen maar onoverzichtelijker imho..

Verder kan ik niet echt nuttige nieuwe functies vinden ofzo
[Edit]
Ik zie dat je onder de contactlist-opties dat achterlijke logo uit kan schakelen
Verder kan ik niet echt nuttige nieuwe functies vinden ofzo
Links naast de namen in je lijst idd, wtf moet ik ermee??Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 11:08:
het zijn allemaal verbeteringen en het ziet er anders uit maar er zit bijna niks nieuws bij. En er verschijnt nu zon logotje als je op de naam blijft staan en de functie woordfiltering ik zou niet weten waarom je die in zou stellen om woorden te cencureren nou dat ga je echt doenmeer ben ik nog niet echt tegengekomen.
[Edit]
Ik zie dat je onder de contactlist-opties dat achterlijke logo uit kan schakelen
[ Voor 8% gewijzigd door Laurenz op 23-05-2004 12:09 ]
Leave only footprints, take only memories
Verwijderd
Ik vind de optie custom names in chat wel handig.
Weet niet of deze in de vorige versie ook al zat (wel voor de ctc lijst).
Deze funktie zit JUIST in de vorige versie(s).Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 11:50:
Ik vind de optie custom names in chat wel handig.
In de mijne (2.54.74) zit het ook en ik kan niet meer zonder.
Wie wordt er nou niet gek van die BrEeZaH namen
Iedereen heeft nu gewoon één naam, kort maar krachtig
Dit is dan ook één van de hoofdredenen waarom ik weer terug ben gegaan van Trillian naar Messenger (omdat Trillian dit wél kon, Msg niet).
[ Voor 17% gewijzigd door Rone op 23-05-2004 12:05 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Verwijderd
Zolang niet iedereen het maar gaat installeren (lees: leken, buurmannen, ooms, zoons en dochters). Want die installeren ALTIJD de spyware erbij. En wie krijgt de PC dan, met de melding: Hij doet vreemd, gekke werkbalken en internet verbinding valt weg?
Juist, de computerboer op de hoek waar ik werk. En altijd fixt MSG+ verwijderen het hele probleem.
Juist, de computerboer op de hoek waar ik werk. En altijd fixt MSG+ verwijderen het hele probleem.
ja dat is zeker zo!
vriend van mij ook: ik had hem ad-aware en spybot geleerd, had weer die blauwe searchbar, hij alles er 10000x oplos laten maar niks ik msg+ eraf getieft weg! er opnieuw gewet en klaar is kees
btw, die layout vind ik buitengewoon lelijk!
maargoed, ik ga m eens proberen en jullie horen mn visie wel
vriend van mij ook: ik had hem ad-aware en spybot geleerd, had weer die blauwe searchbar, hij alles er 10000x oplos laten maar niks ik msg+ eraf getieft weg! er opnieuw gewet en klaar is kees
btw, die layout vind ik buitengewoon lelijk!
maargoed, ik ga m eens proberen en jullie horen mn visie wel
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ligt het aan mij, of is er nog steeds geen functie om een tijdsaanduiding in chatvensters weer te geven? Dan bedoel ik dat als jij of de ander wat zegt er een tijdstip voor komt te staan IN het chatvenster (dus niet in de logfiles). Net als irc.
En daarna gewoon opnieuw installeren, maar dan tijdens de installatie gewoon niet akkoord gaan met de voorwaarden van het sponsor program, dan wordt 'ie ook niet meegeïnstalleerd.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 12:09:
Zolang niet iedereen het maar gaat installeren (lees: leken, buurmannen, ooms, zoons en dochters). Want die installeren ALTIJD de spyware erbij. En wie krijgt de PC dan, met de melding: Hij doet vreemd, gekke werkbalken en internet verbinding valt weg?
En Trilliandream0r schreef op 23 mei 2004 @ 13:00:
Ligt het aan mij, of is er nog steeds geen functie om een tijdsaanduiding in chatvensters weer te geven? Dan bedoel ik dat als jij of de ander wat zegt er een tijdstip voor komt te staan IN het chatvenster (dus niet in de logfiles). Net als irc.
Ben ik ook wel benieuwd naar, dat is eigenlijk het enige wat ik echt mis in messenger tov Trillian
Ik heb denk een fout gevonden, als ik een smiley wil intypen of kiezen uit het scherm dan komt de code er voor te staan: : D
zo alleen dan zonder spatie, in het begin had ik dit niet en nu ineens wel en heb niks veranderd
iemand anders ook dit (probleem).
Heb nog wat gevonden, als je alleen op / klikt en een gesprek kan je allemaal comandos geven.
Heb nog wat gevonden, als je alleen op / klikt en een gesprek kan je allemaal comandos geven.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 14:07 ]
Mm, net geinstalleerd en ik moet zeggen dat het niet veel verschilt tov Messenger Plus! 2.*. Wel is er een handige optie bijgekomen: Woordfilter. Nu kan je tenminste commando's ingeven voor een wat langere tekst. Zoals: GoT = Gathering.Tweakers.Net. Scheelt toch wat
. Verder is de gebeurtenislogboek wel een fijne add-on. Wat ook erg fijn is aan gewoon Messenger Plus! is dat je kan activeren dat als iemand zijn naam verandert of offline gaat, je dan een melding krijgt.
Dit is idd fijn jah, nu kan je tenminste snel zien welke commando's er allemaal beschikbaar zijnVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 14:01:
[ Voor 54% gewijzigd door UTM op 23-05-2004 14:15 ]
edit:
Grrrr, edit en quote lijken veel op elkaar
Grrrr, edit en quote lijken veel op elkaar
[ Voor 87% gewijzigd door UTM op 23-05-2004 14:15 ]
bij mij geeft ie simpelweg bij iedereen weer dat hij/zij msn+ heeft (als je je muis over de naam in het hoofd venster beweegt), of ze dat nou hebben of niet, nog meer mensen last van?
Hell / 0
je bedoelt zeker dat logotje van msn plus? dat geeft niet aan dat diegene msn plus heeft maar als je er op klikt kan je dingen doen.
Dit heeft niets met wel of niet hebben van MSN+ bij de ander. Dat icoontje verbergt een aantal opties, klik er maar eens op en je kan het zienGieltjE schreef op 23 mei 2004 @ 14:18:
bij mij geeft ie simpelweg bij iedereen weer dat hij/zij msn+ heeft (als je je muis over de naam in het hoofd venster beweegt), of ze dat nou hebben of niet, nog meer mensen last van?
Dat hadden we eerder toch nog niet?Just in case you find Plus' features not enough, you can also download plug-ins to add new capabilities. Visit the plugins section to know more and get them!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja wel, ik noem die hand geschreven zooi plugin enzo, alleen is het nu wat makkelijker om ze er voor te maken.
Persoonlijk vind ik ctrl-f in chat venster wel handig, dat je even wat kan zoeken
Persoonlijk vind ik ctrl-f in chat venster wel handig, dat je even wat kan zoeken
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Wat ik wel een handige feature vind (en dit is wél nieuw in Msg Plus! 3
), is 'auto accept'. Je kan dus bijv. file transfers auto-accepten. Heel prettig en een gemis t.o.v. ICQ. MAar nu niet meer dus. (En ja, je kan instellen per persoon of dat aan of uit moet staan.)
Alleen een verfijning zou nog prettig zijn. Nu is het alles of niets (of alle requests auto-accepten of geen één). Prettig zou zijn dat je kan instellen dat ie wel file transfers mag accepten maar geen webcam sessies of zo.
Maar goed, weer een stukje beter...
Alleen een verfijning zou nog prettig zijn. Nu is het alles of niets (of alle requests auto-accepten of geen één). Prettig zou zijn dat je kan instellen dat ie wel file transfers mag accepten maar geen webcam sessies of zo.
Leuk, krijg je zonder dat je het door hebt allemaal meuk binnenDr.Cheeks schreef op 23 mei 2004 @ 14:34:
Wat ik wel een handige feature vind (en dit is wél nieuw in Msg Plus! 3), is 'auto accept'. Je kan dus bijv. file transfers auto-accepten. Heel prettig en een gemis t.o.v. ICQ. MAar nu niet meer dus. (En ja, je kan instellen per persoon of dat aan of uit moet staan.)
Het zou pas makkelijk zijn als je kan zeggen wie je vertrouwd en wie niet Dat kan dus
[ Voor 3% gewijzigd door Speedener op 23-05-2004 15:14 ]
Ik heb net ook plus3 geinstalled. En inderdaad dat laatste zou wel handig zijn, maar als die ook webcam-sessies automatisch accept niet. Ik zie het helemaal voor, sta je je om te kleden, vraagt iemand een webcam sessie aan....Dr.Cheeks schreef op 23 mei 2004 @ 14:34:
Wat ik wel een handige feature vind (en dit is wél nieuw in Msg Plus! 3), is 'auto accept'. Je kan dus bijv. file transfers auto-accepten. Heel prettig en een gemis t.o.v. ICQ. MAar nu niet meer dus. (En ja, je kan instellen per persoon of dat aan of uit moet staan.)
Nee, dat moeten ze dan wel effe verfijnen inderdaad, haha
BF1: Don-Panio
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn. Het is immers zo dat je alleen requests van anderen accept. Dus als iemand anders aanbiedt dat je hem/haar mag bekijken, accepteer je dat automatisch. Het is niet zo dat jouw MSN dan ook automatisch zelf een webcam-sessie van jouw webcam opstart. Bij mijn weten zijn dat twee verschillende dingen. De ander moet zijn/haar webcam 'aanbieden' (wat auto-accepted wordt) en jij moet jouw webcam 'aanbieden' (wat niets met auto-accepting te maken heeft).Preddie schreef op 23 mei 2004 @ 18:10:
[...]
Ik heb net ook plus3 geinstalled. En inderdaad dat laatste zou wel handig zijn, maar als die ook webcam-sessies automatisch accept niet. Ik zie het helemaal voor, sta je je om te kleden, vraagt iemand een webcam sessie aan....
Nee, dat moeten ze dan wel effe verfijnen inderdaad, haha
dat kan ook hoor, Cam icoontje naast de naam van het desbetreffende persoon al is op geklikt?
dan word jou gevraagt je cam te starten, dat zal die ook wel auto-accepten
dan word jou gevraagt je cam te starten, dat zal die ook wel auto-accepten
Haha, net getest. Hij auto-accept dus ook een webcam sessie. Dus als ik gewoon online ben, met niemand praat etc. en iemand vraagt een cam-sessie aan (dat mijn webcame gestart wordt) wordt die dus auto-accepted.
Dus wat ik zei klopt, je kan dan op de meest onwaarschijnlijke momenten verrast worden dan iemand naar jouw gluurt
Echt vaag gewoon, want voor bestanden is het super handig, maar nu ga ik dit dus niet gebruiken. Maargoed, zullen ze vast wel veranderen de volgende keer
Dus wat ik zei klopt, je kan dan op de meest onwaarschijnlijke momenten verrast worden dan iemand naar jouw gluurt
BF1: Don-Panio
Verwijderd
ik vind die plugin sectie wel leuk.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 10:58:
op de site van msgplus is er een plugin dat van je msn een automatische fileservertje maakt... klinkt handig... ma die plugin is daar niet te downen, vind op google enzo ook nix
Ik vind het heel leuk en aardig, maar ik heb mijn logfiles ermee gecodeerd, zoals ik ook heb gedaan met de 2.x MSN+. Nu weigert hij echter sinds de installatie van 3 logfiles te openen met als fout "password incorrect". Ik weet 100% zeker dat dit wachtwoord klopt. Ook als ik het opnieuw instel krijg ik dit nog, echt vaag.
Het schijnt dat er meer mensen met dit probleem zijn (bron is het forum van die gasten).
Iemand dit ook meegemaakt?
Het schijnt dat er meer mensen met dit probleem zijn (bron is het forum van die gasten).
Iemand dit ook meegemaakt?
Lol heb het net al meegemaakt dat iemand me al ~15 min zat te bekijken met die auto accept
Bi0Hazard schreef op 24 mei 2004 @ 11:49:
Lol heb het net al meegemaakt dat iemand me al ~15 min zat te bekijken met die auto accept
offtopic:
Vreemd dat iemand een kwartier naar een tweaker wilt kijken
.
Nofi
.
Vreemd dat iemand een kwartier naar een tweaker wilt kijken
Nofi
[ Voor 3% gewijzigd door Bobje op 24-05-2004 12:10 ]
offtopic:
Dat jij nou niet tot de mooiste behoort wil niet zeggen dat iedereen lelijk is
Dat jij nou niet tot de mooiste behoort wil niet zeggen dat iedereen lelijk is
Ik zal eerst eens op msgplus.net gaan kijken of ze al iets hebben en daarna zal het wel opnieuw installeren worden...
waar kan ik die hand-write plugin nog downloaden? op de site van msg+ wil dat blijkbaar niet
[Signature]
Die Handwrite pluging werkt toch niet meer samen met Plus3
Bij mij werkt ie gewoon hoor.
http://www.msgplus.net/plugins/handwriting.zip
hier kan je hem downloaden.
http://www.msgplus.net/plugins/handwriting.zip
hier kan je hem downloaden.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 18:22 ]
Pagina: 1