outlook express probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• dieene
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-01-2024
Hallo,

Heb windows home (originele versie) en bij het opstarten krijg ik altijd het inlogscherm (vraagt of ik verbinding wil maken) krijg dit niet weg. Daarnaast
krijg ik bijna altijd alle inkomende berichten DUBBEL.
Wie weet.............?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Misschien heb je dialers of andere spyware op je computer?

Ad-aware en/of Spybot S&D kunnen al die zooi er af gooien.

Programmaatjes zijn wel op www.download.com te vinden. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dieene schreef op 23 mei 2004 @ 09:56:
Hallo,

Heb windows home (originele versie) en bij het opstarten krijg ik altijd het inlogscherm (vraagt of ik verbinding wil maken) krijg dit niet weg. Daarnaast
krijg ik bijna altijd alle inkomende berichten DUBBEL.
Wie weet.............?
die berichten krijg je niet dubbel, OE laat alles soms twee keer zien (vraag me niet waarom), totdat ie klaar is met alle berichten binnenhalen geloof ik. Anders moet het opnieuw opstarten van OE ook wel helpen om alle dubbele berichten weg te krijgen.

Dat eerste heb ik ook op de laptop van m'n vader, ben er ook nog niet helemaal achter hoe dat zit (hij wil verbinding maken met mijn computer, via een dial-up verbinding die niet terug te vinden is in Network Connections). Waarschijnlijk heeft het iets met de onlangs geinstalleerde Bluetooth-module te maken...

• dieene
Heb mijn systeem al helemaal laten doorzoeken door deze programma's.
Geen resultaat
Prutz0r schreef op 23 mei 2004 @ 10:06:
Misschien heb je dialers of andere spyware op je computer?

Ad-aware en/of Spybot S&D kunnen al die zooi er af gooien.

Programmaatjes zijn wel op www.download.com te vinden. :)

• dieene
dj_tsunami schreef op 23 mei 2004 @ 10:09:
[...]

die berichten krijg je niet dubbel, OE laat alles soms twee keer zien (vraag me niet waarom), totdat ie klaar is met alle berichten binnenhalen geloof ik. Anders moet het opnieuw opstarten van OE ook wel helpen om alle dubbele berichten weg te krijgen.

Dat eerste heb ik ook op de laptop van m'n vader, ben er ook nog niet helemaal achter hoe dat zit (hij wil verbinding maken met mijn computer, via een dial-up verbinding die niet terug te vinden is in Network Connections). Waarschijnlijk heeft het iets met de onlangs geinstalleerde Bluetooth-module te maken...
Denk toch van wel, ik zie duidelijk twee dezelfde berichten staan (donker zwarte tekst) Heeft dit probleem nog nooit gehad, altijd dus 1x bericht

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dieene,

Dit is echt te weinig voor een topic op GoT :)
Aan elk topic dat op GoT gestart wordt hebben we eigenlijk de volgende eisen (je hebt deze ook doorgelezen toen je je registreerde natuurlijk):
  • Geef in je topicstart aan wat je zelf al gedaan hebt en wat je al geprobeerd hebt. Waar heb je al eens op gezocht op Google en op GoT?
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft - 'outlook express probleem' vertelt niet zo heel veel over je probleem of vraag :) Let ook hierbij op dat je je vraag in het goede forum stelt en dat je aan de regels voldoet die in dat forum gelden.
  • Omschrijf in je topicstart (naast het gene wat je allemaal al geprobeerd hebt) duidelijk en helder wat je probleem is, en wat er veranderd is sinds je dit probleem hebt. Vertel ook zo veel mogeijk andere relevante informatie (welke versie, welk OS, welke servicepacks, welke anti-virus software, en dergelijke).
Ik ga dit topic sluiten - open in het juiste forum (Software Algemeen) even een nieuw topic waarin je duidelijk de bovenstaande punten meeneemt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.