Toon posts:

Probleem met pstarten windows :(

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geerde mensen oop dit forum , sins vandaag smorgens toen ik op men eigen comp wou gaan om een potje te gamen zij mijn comp dat iets niet kan opstarten omdat er bestanden zijn verwijdert uit system32 ... maar dat heb ik heeelemaaaal niet gedaan , zou het meschien daardoor koomen dat ik gehackt ben ? En ik heb geen windows CD :( ( ik heb wel een geldige en legaale CD-key) Alstublieft helpt mij

Alvast bedankt

E.L.Wekker

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Dat zou dan gebeurd moeten zijn toen je pc aanstond..

• Gebruik je een Firewall? (Wel zo tactisch)
• Heb je een Virusscanner? (Ook wel handig opzich)
• Welke Windows versie gebruik je?
Maak je topicstart dus even compleet enzo..

Als je een legale productcode hebt maar geen cd mag je volgens mij gewoon een andere cd gebruiken, icm je eigen licentie...
Je zou even van iemand een cd kunnen lenen, en dan (indien je 2000/XP) gebruikt de installatie proberen te herstellen.
Veel meer kan je niet proberen denk ik, als dat niet helpt moet je ff een herinstallatie doen lijkt me :)

Leave only footprints, take only memories

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Heeft iemand anders dan die bestanden verwijderd? Dat zou toch ook kunnen? Maar het kan ook een kapotte/corrupte harde schijf zijn natuurlijk. Probeer eens met een bootflop je hd te scannen, test em met een tooltje van de fabrikant. Zijn er geen problemen, dan moet je even een iso downloaden van XP (dat heb je toch?), als je namelijk een legale key hebt, dan maakt het volgens mij niet uit waar je de cd vandaan haalt. Vervolgens kun je de repair-functie van de XP-cd gebruiken, en als dat niet helpt moet je Windows opnieuw installeren.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een firewall een en antiivirus alle van norton 2003 alltijd geupdate ik gebruik Windows XP Hme NL , Maar ik ken niemand die die CD heeftkan ik het ergens ook downe ?

Alvast bedankt

E.L.Wekker

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ja tuurlijk kun je die ergens downloaden ;). Maar het is tegen de GoT-policy om daar over te praten, ook al mag het in jouw geval dus wel.

Je zou ook even met Microsoft kunnen mailen, en vragen om een vervangende cd, volgens mij doen ze dat wel namelijk.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel waar wat u zegd , maar als ik windows bel moet ik een paardagen wachte en angezien ik eeg GELDIGE een LEGAALE cd key heb . En naja als ik hem down dan kan k vandaag weer gaan gamen en ik ben verslaafd ook nog aan die games :)

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Hmm, nou ja mail me dan maar op mn MSN adres.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Licentie of copyright schendingen <-- doe maar niet. Check trouwens je mail zo even :o

wanabee HeatoN, lullig voor je, maar via GoT willen we geen uitwisseling van copyrighted software zien. Alleen al omdat wij niet kunnen controleren of je een licentie hebt. Loop een rondje door de straat, ongetwijfeld heeft er iemand een CD die je kunt lenen (en AFAIK mag lenen als je een licentie hebt).

Verder staat er geen informatie in dit topic die iemand verder kan helpen en sluit ik dus dit topic. Start eventueel een nieuw topic waar je genoeg informatie geeft, zodat we mee kunnen denken & helpen. Lees (en gebruik) dan wel eerst WOS Policy en FAQ Forumgedrag, daar staan wat belangrijke zaken in zodat we je goed kunnen helpen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.