Verwijderd
GoTcha, je had toch beter je geld kunnen uitgeven aan een nieuwe proc (+ mobo), want je processor is nu toch een echt een redelijke bottleneck
Verwijderd
volkomen gelijk...ik zat ook werkelijk in dubio om eerst m'n proc etc. te upgraden maar een aan nwe videokaart, ook wel haal ik nu nog niet maximum eruit, gaf ik toch m'n 1e keus...kan nu nl. wel games spelen zonder haperingen ondanks een wat mindere proc & dat kon ik niet met m'n ouwe kaart...de proc is de volgende stapOp donderdag 21 december 2000 21:09 schreef Da_man het volgende:
GoTcha, je had toch beter je geld kunnen uitgeven aan een nieuwe proc (+ mobo), want je processor is nu toch een echt een redelijke bottleneck
Verwijderd
Jep neem een Ati radeon Vivo 64 meg retail (als je tenminste tv-out enzow wilt hebben), is mabe wel ietsje langzamer, maar heb me laten vertellen dat het beeld wel een stukkie strakker is als bij een gf2(pro).
Moet toegeven dat het een vrij moeilijke keus is
Moet toegeven dat het een vrij moeilijke keus is
HUH ik heb nu een Pentium III 800 hoezo bottleneck??????
AtI Radeon, deze roeleert echt zwaar, HELE brute beeldkwaliteit + snel + Video in/Video out.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pagina: 1