ALDI 26 MEI Wireless Multimedia Entertainment Notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-11-2025
Vanaf 26 MEI is er weer een aanbieding bij de Aldi. Deze aanbieding bevat het volgende computer systeem: Wireless Multimedia Entertainment Notebook

Jaja, wat moeten we hier nu weer van denken... Het wordt steeds completer en krachtiger. Hieronder nog een aantal specificaties.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/miztral1/COMP1.jpg

• 3.06 Ghz
• MULTI-Standaard DVD/CD-Brander voor het beschrijven van DVD+R/+RW/DVD-R/-RW CD-R/CD-RW en het lezen van alle gangbare CD's/DVD's
• Color Display 15" TFT XGA
• WIRELESS LAN*
• 54Mbit/s de extreem snelle draadloze internettoegang zowel voor zakelijke als vrijetijdstoepassingen draadloze netwerktoegang* b.v. in internet-cafés, op Luchthavens of van thuis uit (op voorwaarde dat men ter plaatse beschikt over en WLAN/Access Point)
• Superieure grafische mogelijkheden
• 80GB harddisk
• Werkgeheugen DDR RAM ultra snel PC333 512MB max. 1024 MB Dual Channel Memory
• 64 MB USB-MEMORY-STICK digitaal datageheugen klein-handig-compact kan tot 1.000.000 maal worden beschreven
• 4 x USB 2.0
• 7 in 2 kaartenlezer leest en beschrijft SD / MMC / MEMORY STICK / MEMORY STICK PRO/ COMPACT FLASH I + II / MICRODRIVE (niet bijgeleverd)
• 6-Kanaals Audio voor de digitale thuisbioscoopervaring Dolby Certified PowerDVD included (S/P-DIF optisch ondersteuning)
• 10/100Mbit Fast-Ethernet LAN
•Intern 56k modem (V.90)
• FireWire IEEE 1394: Uw directe aansluiting op de digitale toekomst
• Aansluitingen: 4 x USB 2.0, 1 x PS/2, 1 x VGA out, 1 x TV out, 1 x FireWire IEEE1394, 1 x LAN (RJ45), 1 x modem (RJ11), 1 x microfoon/bass*, 1 x Line-In/luidspreker back*, 1 x Line-Out/ S/P-DIF out*, 1 x PCMCIA type II, 1 x serieel*

In dit topic graag de bevindingen van de mensen die er een gaan kopen, of er over na denken er een te gaan kopen.

Als de berichten positief gestemd zijn, zal ik er zelfs over na gaan denken om van mijn opzij gezette studiefinanciering zo'n toch misschien wel aantrekkelijke Laptop te kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door MiZtraL op 23-05-2004 01:10 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hmmz... De Specs:
7 in 2 card-reader (Niet Bijgeleverd) Daar heb je dus lekker veel aan, je hebt hem wel, en toch weer niet 8)7

Over het algemeen is het Medion spul geen slechte koop hoor. Ik heb hier ook een Aldi PC staan, 2 zelfs, en die doen het prima.

Maat van me heeft ook een Medion Laptop, en hoor er niets verkeerd over.
Die dingen vliegen wel als warme broodjes over de toonbank, dus zorg dat je voor openingstijd voor de Aldi staat, anders zijn ze pleitoo's.

[ Voor 58% gewijzigd door RaZ op 23-05-2004 01:10 ]

Ey!! Macarena \o/

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-11-2025
RaZ schreef op 23 mei 2004 @ 01:06:
Hmmz... De Specs:
7 in 2 card-reader (Niet Bijgeleverd) Daar heb je dus lekker veel aan, je hebt hem wel, en toch weer niet 8)7

Over het algemeen is het Medion spul geen slechte koop hoor. Ik heb hier ook een Aldi PC staan, 2 zelfs, en die doen het prima.

Maat van me heeft ook een Medion Laptop, en hoor er niets verkeerd over.
Die dingen vliegen wel als warme broodjes over de toonbank, dus zorg dat je voor openingstijd voor de Aldi staat, anders zijn ze pleitoo's.
Dat die card reader niet bijgeleverd is, is wel heel suf ja waaromstaat het er dan he 8)7

Ja ik post hem alvast zodat ik me zelf het weer een beetje moeijlijker maak.. Nou rekenmaar als de algemene indruk positief is dat ik woensdag ochtend bij de aldi voor de deur sta.... Naast waarschijnlijk een paar andere mensen :Y)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Houd wel rekening trouwens met het volgende: Het is een preformance ding, zit geen Mobile CPU in, dus een volwaardige desktop CPU, en dat vreet wel van je accu, dus denk dat je op een 2 uur max op een volle accu mee kan gaan.

Maar ik denk wel dat jij woensdag dan om 08:00 voor de deur moet staan hoor.

Veel plezier alvast met dat stukkie speelgoed.

Ik mag van me vriendin hem niet kopen, anders stond ik misschien wel naast je >:)

Ey!! Macarena \o/

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier hebben we één groot topic voor. ;)
Zie CSL aanbiedingen :)

Dit topic is gesloten.