Toon posts:

irritante error bij het plaasen van een advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik een advertetie probeer te plaatsen krijg ik deze error!

--> Hmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is.
Ik stel voor om terug te gaan naar de vorige pagina. <--

Ik vind dit een zeer irritante error! Ik weet namelijk zeker dat ik alles goed invul.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ben je geregistreerd op de Frontpage ? Alleen het forum is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Buyers Zone FAQ
:? Ik kan geen advertentie plaatsen in V&A?

Het eerste dat je moet controleren is of je wel geregistreerd bent op Tweakers.net, je kunt namelijk (nog) niet je GoT-login en -wachtwoord gebruiken! Als je je wachtwoord vergeten bent kun je de passmailer gebruiken. Kom je er echt zelf niet uit dan kun je hier nog altijd een topic openen. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe (username en/of e-mailadres).

Als je niet kan inloggen terwijl je zeker weet dat je een goed wachtwoord hebt voor de frontpage, dan ligt het waarschijnlijk toch niet aan ons. Kijk als eerste eens of je systeemdatum goed staat. Als dit namelijk niet zo is, dan verloopt je cookie op het moment dat hij geplaatst wordt, en logischerwijs mislukt het inloggen dan. Een andere maar minder waarschijnlijke mogelijkheid is dat je een ban hebt opgelopen, in dat geval heb je een mailje mogen ontvangen op het adres dat in je profiel staat met
Zoals Pizzaman al zegt :) Je GoT login is niet gelijk aan je login op de Frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Op de FP ben je trouwens supernico en niet, zoals op het forum, supernico1. Ik denk dat dat het probleem verklaart :).