. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Opmerking:Raz- schreef op 23 mei 2004 @ 00:11:
is die liebermann site nou wel een hoax of niet want ik hoor overal anders
Ten aanzien van de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid van de firma Liebermann Inc. doen sinds vorig jaar de nodige controversiële geruchten en berichten de ronde. AnandTech en The Inquirer lieten vorig jaar zien dat men - ten tijden van Comdex - met een aantal producten gepresenteerd stond in een hotel suite van geheugenleverancier OCZ. Het is ons op dit moment niet erg duidelijk hoe deze firma reilt en zeilt, maar het lijkt er op dat men bestaande, vaak 'state of the art'-hardware van derden inkoopt, relabelt en in veelbelovende teksten aanbiedt, waarbij men de suggestie wekt een grote vooroplopende jongen te zijn. Teksten waarbij mogelijk in bepaalde gevallen losse specificaties van nog niet leverbare maar verwachte high-end hardware alvast met elkaar gecombineerd werd tot een (te) veelbelovende aankondiging. Men dient de berichten van Liebermann dan ook met enige voorzichtigheid te benaderen. We hebben echter geen bewijzen gezien dat het bedrijf niet zou bestaan, nooit levert, of dat het ordinaire oplichters zijn. Daarom hebben we besloten - na een tijdelijke terugplaatsing onder embargo - deze nieuwspost alsnog online te zetten, maar dan voorzien van deze voetnoot.
bron: nieuws: 'Instant-On'-feature moet rebooten overbodig maken
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Check de footnote: nieuws: 'Instant-On'-feature moet rebooten overbodig makenRaz- schreef op 23 mei 2004 @ 00:11:
is die liebermann site nou wel een hoax of niet want ik hoor overal anders
Er zijn dus werkende Liebermann systemen
die heb ik anders niet kunnen vinden via de search...
omg, een deja vu 
Lijkt me duidelijk dat deze dicht gaat
Lijkt me duidelijk dat deze dicht gaat
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()