Geen reactie mogelijk.

Pagina: 1
Acties:

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
In mijn overijverige drang mensen voor rampspoeden te behoeden wilde ik mijn overgenomen nieuwsmelding voor 3 x een nieuw BIOS van ASUS even aanvullen. :)

Ik deed dit bij het MB wat ik zelf heb, de K8V Deluxe en dit ging prima. Echter, ik wilde de andere nieuwsmelding van dezelfde tekst voorzien omdat mijn commentaar voor elk van de drie MB geldt.

Helaas lukt dit niet want ik kreeg deze melding,
Sorry, je bericht kon niet geplaatst worden. Mogelijke oorzaken: user signature komt niet overeen, het artikel waarop wordt gereageerd staat onder embargo, het artikel is ouder dan drie weken of heeft meer dan drie weken lang geen reactie gehad.
dus daarom de vraag... HOW COME ?

ARME AOW’er

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is een dubbelpostbeveiliging. Je kunt niet twee keer exact hetzelfde bericht posten. Iets aanpassen dus en het zou wel moeten werken. Je reactie iets aanpassen moet dus werken :) .

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Harm, je bent geweldig, zo geweldig dat ik het bijna zelf had kunnen verzinnen. :)

ARME AOW’er

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
GuardianAngel schreef op 22 mei 2004 @ 22:53:
Harm, je bent geweldig, zo geweldig dat ik het bijna zelf had kunnen verzinnen. :)
Ik kwam er ook daarnet pas achter ;) , maar het is niet echt een goede melding die je krijgt. Dus ik ga zo een Devtrack-melding hiervoor aanmaken :) .

[edit]
Done.

[ Voor 13% gewijzigd door Harm op 22-05-2004 23:19 . Reden: BTW ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Overigens, ik had al zo'n vermoeden hoor. Het weghalen van bewust aangebrachte enters aan het eind van het eerste bericht, gaf geen soelaas. Volgens mij moet dus echt de tekst veranderd worden eer je hem weer kunt posten.

Maar goed, Job Done Everybody Satisfied.

ARME AOW’er