Toon posts:

Gameserver crasht bij meer dan acht spelers*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
O-) HEy allemaal
Ik speel een online game: RTCW: enemy territory
Ik draai onze clan server. als die draait gaat alles goed. Maar bij 8 personen of meer...dan crasht ie..
Ik heb ee AMd athlon xp 3000+
512mb ddr geheugen(pc3200)
Ati radeon 9600xt
en een gigabyte moederbord.
EN ik vroeg me af hoe het kan dat hij crasht..het ligt denk ik niet aan mijn internet. Want als die crasht dan staat men cPU time vol..wat moet ik verbeteren om mijn server meer mensen te kunnen halen(of hoe je dat in nederlands zegt sorry) :o

ik haal 11879 bij 3dmarker 2001(misschien heeft u er wat aan, en anders is het om op te scheppen 8)7 )

Verwijderd

wat zijn je temps, voltlijnen

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Welk OS is vaak ook wel handig om te weten :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 13:45
Ati radeon 9600xt in een server? Wat draaid er verder voor software op?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Icey schreef op 22 mei 2004 @ 21:41:
Ati radeon 9600xt in een server?
Misschien idd wel handig om aan de TS te melden, dat je videokaart geen ENE moer uitmaakt in je server 8)7 Mits je er zelf ook mee wilt gamen, maar de gameserver zelf gaat er niet sneller van lopen :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Misschien zit je geheugen te vol, want meer mensen betekend ook meer geheugen in gebruik. Vergroot je wisselbestand dus eens naar een grootte waarvan je zeker weet dat dat niet zomaar vol moet zitten.
Osiris schreef op 22 mei 2004 @ 21:42:
[...]

Misschien idd wel handig om aan de TS te melden, dat je videokaart geen ENE moer uitmaakt in je server 8)7 Mits je er zelf ook mee wilt gamen, maar de gameserver zelf gaat er niet sneller van lopen :P
De TS z'n "server" zal ook wel gelijk z'n eigen gamebak zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 22-05-2004 21:44 ]

The devil is in the details.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 21:35:
O-) HEy allemaal
Ik speel een online game: RTCW: enemy territory
Ik draai onze clan server. als die draait gaat alles goed. Maar bij 8 personen of meer...dan crasht ie..
Ik heb ee AMd athlon xp 3000+
512mb ddr geheugen(pc3200)
Ati radeon 9600xt
en een gigabyte moederbord.
EN ik vroeg me af hoe het kan dat hij crasht..het ligt denk ik niet aan mijn internet. Want als die crasht dan staat men cPU time vol..wat moet ik verbeteren om mijn server meer mensen te kunnen halen(of hoe je dat in nederlands zegt sorry) :o

ik haal 11879 bij 3dmarker 2001(misschien heeft u er wat aan, en anders is het om op te scheppen 8)7 )
Het is wel handig dat je ff vermeldt of je de server wel dedicated draait. Ik maak uit je verhaal op van niet ? If os, spelen en serven kost natuurlijk veel meer power als alleen hosten. Misschien dat het teveel van je voeding trekt ?

B.t.w. Dat is niet echt hoog hoor die score, ik haal iets meer als 11000 met een 2400+@2700+ en een gf4 ti4200 :+

[ Voor 20% gewijzigd door KillerAce_NL op 22-05-2004 21:46 ]

Verwijderd

Titelfix + move Professional Networking & Servers -> Spielerij - Problemen & Vragen

Even het verzoek om vooral *duidelijk* te blijven. Probeer duidelijk uit te leggen wat het probleem is en kom niet aan met halve omschrijvingen.
Pagina: 1