Ikzelf ben denk ik niet de enige GoT-ter die zich afvraagt welke mobiel er nou aangeschaft moet worden. Nu werd ik een beetje moet van het topics afsurfen, op zoek naar ervaringen, specs, foto's, etc.
Ik heb een vijftal telefoons, te weten de SE K700, de SE T630, de Orange SPV E200, de Siemens S65 en de Nokia 6600 naast elkaar gezet, door de belangrijkste specs in een excel-sheet naast elkaar te zetten, en wat wat dieper op de specs in te gaan in een Word document.
De specs komen direct uit de topics hier op GoT, alleen de specs van de SPV komen van nieuwemobiel.nl.
Hey! Telefoon X staat er niet bij! 
Dat kan. De vijf telefoons die er bij zitten zijn alleen degenen waar ik persoonlijk in geïnteresseerd bent. Als je je geroepen voelt een pagina+excel sheet te maken over een bepaalde telefoon, ga je gang. Ik zal hem dan aan het document toevoegen.
Hey! Een fout! 
Ook dat kan. Meld het hier, dan verbeter ik het zsm.
Files:
Excel Sheet (16,5kb)
Word Document (1,17mb)
Hopelijk hebben jullie er wat aan
Commentaar is welkom. Ook als je een nieuw vergelijkingsveld wilt (voor in Excel) kun je dat hier posten of me mailen. Vermeld wel de waardes voor elke telefoon dan he
Ik heb een vijftal telefoons, te weten de SE K700, de SE T630, de Orange SPV E200, de Siemens S65 en de Nokia 6600 naast elkaar gezet, door de belangrijkste specs in een excel-sheet naast elkaar te zetten, en wat wat dieper op de specs in te gaan in een Word document.
De specs komen direct uit de topics hier op GoT, alleen de specs van de SPV komen van nieuwemobiel.nl.
Dat kan. De vijf telefoons die er bij zitten zijn alleen degenen waar ik persoonlijk in geïnteresseerd bent. Als je je geroepen voelt een pagina+excel sheet te maken over een bepaalde telefoon, ga je gang. Ik zal hem dan aan het document toevoegen.
Ook dat kan. Meld het hier, dan verbeter ik het zsm.
Files:
Excel Sheet (16,5kb)
Word Document (1,17mb)
Hopelijk hebben jullie er wat aan