Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GSM Alg.] Welke mobiel? Een vergelijking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ikzelf ben denk ik niet de enige GoT-ter die zich afvraagt welke mobiel er nou aangeschaft moet worden. Nu werd ik een beetje moet van het topics afsurfen, op zoek naar ervaringen, specs, foto's, etc.
Ik heb een vijftal telefoons, te weten de SE K700, de SE T630, de Orange SPV E200, de Siemens S65 en de Nokia 6600 naast elkaar gezet, door de belangrijkste specs in een excel-sheet naast elkaar te zetten, en wat wat dieper op de specs in te gaan in een Word document. :)
De specs komen direct uit de topics hier op GoT, alleen de specs van de SPV komen van nieuwemobiel.nl.

:? Hey! Telefoon X staat er niet bij! :(
Dat kan. De vijf telefoons die er bij zitten zijn alleen degenen waar ik persoonlijk in geïnteresseerd bent. Als je je geroepen voelt een pagina+excel sheet te maken over een bepaalde telefoon, ga je gang. Ik zal hem dan aan het document toevoegen.

:? Hey! Een fout! :(
Ook dat kan. Meld het hier, dan verbeter ik het zsm.

Files:
Excel Sheet (16,5kb)
Word Document (1,17mb)

Hopelijk hebben jullie er wat aan :) Commentaar is welkom. Ook als je een nieuw vergelijkingsveld wilt (voor in Excel) kun je dat hier posten of me mailen. Vermeld wel de waardes voor elke telefoon dan he ;)

Verwijderd

ik weet niet of je hier wat aan heb maar de consumentenbond heeft lAATST een test gedaan (2 wkeen terug) waarop ze op veel dingen in gingen Accu, berijk etc.
geef me ff je e-mail dan stuur ik je het .pdfje

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Misschien is het een beter idee om samen met Xandrios weer eens een beetje leven te blazen in een project waar Xandrios al een tijdje geleden mee begonnen is. Helaas heeft het zo te merken de laatste tijd een beetje te weinig aandacht gehad.

Xandrios Specificatie Database

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 23:05:
ik weet niet of je hier wat aan heb maar de consumentenbond heeft lAATST een test gedaan (2 wkeen terug) waarop ze op veel dingen in gingen Accu, berijk etc.
geef me ff je e-mail dan stuur ik je het .pdfje
Zoals gezegd, het was m'n bedoeling de specs overzichtelijk naast elkaar te zetten. Ik heb een abbo op de consumentengids en ben op de hoogte van hun test. Het probleem is alleen dat van de 5 telefoons die ik hier naast elkaar zet, er twee nog niet uit is er slechts één in de gids besproken.
Ook staan in de consumentengids allerhande functies aangegeven met letters, wat heel onoverzichtelijk is.
Ginz schreef op 22 mei 2004 @ 23:17:
Misschien is het een beter idee om samen met Xandrios weer eens een beetje leven te blazen in een project waar Xandrios al een tijdje geleden mee begonnen is. Helaas heeft het zo te merken de laatste tijd een beetje te weinig aandacht gehad.

Xandrios Specificatie Database
Hm, ik zal eens contact met hem opnemen :) Tnx.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 14:21 ]

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 15:19

BKJ

Als iemand geinteresseerd is...ik loop al een tijdje met het idee om dit uit te zetten op een website. Ik heb al een db met wat standaard gegevens van een boel telefoons. Ook heb ik al een leuk domeintje: www.gsmvergelijker.nl. Zijn er tweakers die willen helpen om een website voor en door tweakers te maken met allerlei vergelijkingsmateriaal? Lijkt me gaaf projectje!

bartkappenburg(at)hotmail.com :)

Kamer huren