Toon posts:

[XP] Ati Radeon 9800Xt & niet eens fatsoenlijk farcry kunnen

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik het goed plaats, is nl moeilijk te plaatsen.

De titel zegt al genoeg. Maar nog wat details.
Ik heb net weer nieuwe drivers geinstaleerd. Heb alles qua opties op max staan (4x antisitropische dingus 8x AA enz.) ook fracry alles full. En elke keer als er een paar mannetjes zijn loopt die traag. Ik vind dit erg raar voor en 256 mb nieuwe video kaart. Is dit spel dan alleen voor toekomst pc's? Ik heb verder geen trojan, spyware of ander proces draaien wat het belemmert ofzo.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

specs PC ?

Fast Write uit staan? Is beter :)

en wat moet dit topic in WOS ? :?

[ Voor 29% gewijzigd door PD2JK op 22-05-2004 20:33 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ben je nou werkelijk van mening dat we hier iets aan hebben?

Wat zijn je verdere systeemspecs?
Op welke resolutie speel je?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

En waarom staat dit in WOS :?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 20:37

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

en je draait dit alles op een kt133 chipset? nee toch?

wat zijn de specs van de rest van je systeem?
welke driverversie gebruik je?
systeem overgeklokt?
chipsetdrivers?
SP's geinstalleerd?

hoe doen andere spellen het enz. enz. maar nu denk ik voor jou na dussuh.....:)

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

Verwijderd

Topicstarter
Ok.

Sp 1 geinstaleerd.

Verder P4 3.2 overclokt tot 3.46 (geloof ik)
1024 mb ram (niet erg snelle, weer niet hoe snel)
moederboord: Asus P4C800-E deluxe

driver versie 8.01

direcxt 9.b

Standaard processor 4 % mem usage 200 /900

Ik speel op 1280x1024x32

ati configuratiescherm versie 6.14

Heb in configuratiescherm instellingen op max staan. En dat is 4x AA 16x antriipi....

Verder is het niet alleen bij farcry. Bij flight simulator alles high haalt die ook maar 15 fps bij 1280x1024x32. terwijl die iets van 50 moet halen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 20:43 ]

• PD2JK
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Doe eens een geheugen bench met AIDA32 ofzo. Je zegt zelf al dat het niet erg snel is. Kan daar aan liggen. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Problemen met spellen kunnen beter besproken worden in het daarvoor bestemde subforum :)

WOS > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11 18:48

AleXtc

Wannabe Pirat

Draai eerst eens 3dmark standaard en kijk of de performance goed is.
Vanaf dan weet je of er iets is met de drivers v/d kaart of de kaart zelf.
Vanaf dan kan je eens gaan kijken of er iets fout is met de installatie
van FarCry.

probeer zelf ook eens wat en vergelijk het en sluit dingen uit.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verlaag eerst eens je settings, FarCry is ongelooflijk zwaar, dus zet maar op geen AA of Anis. Test dan eens opnieuw. Ik weet niet hoe zwaar FS is, maar 15fps lijken mij erg weinig.
Dus draai eens zoals AleXtc zegt 3dmark01se om een kleine indicatie te krijgen van de performance van je pc.

Verwijderd

Topicstarter
3d Mark had ik al eens gerund. Een oudere versie (2001 dacht ik, heb programma inmiddels niet meer) had normale score. Alleen bij de nieuwe (2003?) kwam die bij 'nature' met 1280x1024x32 alles verder high niet verder dan 3 fps. Dus ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Verwijderd

Laat in je ATI configuratiescherm de AA en AF afhandelen door het spel.

• pisart
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 20:53:
3d Mark had ik al eens gerund. Een oudere versie (2001 dacht ik, heb programma inmiddels niet meer) had normale score. Alleen bij de nieuwe (2003?) kwam die bij 'nature' met 1280x1024x32 alles verder high niet verder dan 3 fps. Dus ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Zeg gewoon de score, om te vergelijken moet iedereen dezelfde settings hebben, dus als jij gaat op 1280 draaien, dan is het moeilijk om te vergelijken met de rest die op 1024 draait.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
mja als je op aso reso speelt met alles op high ben je ook ni zo slim... |:(
zet die filteringen (aa, en antiscopisch) op applicatie gestuurd. dan gaat farcry dat zelf regelen ipv dat je vid driver het forceert.

ik durf te wedden dat jij het verschild niet ziet tussen 2x antiscopisch filter en 16x toch is het voor je vid kaart nogal een verschil

verder kan je ook wel 1024/768 proberen, dan gaat het vast beter

[ Voor 20% gewijzigd door BasieP op 22-05-2004 21:04 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Ok wat ik heb gedaan:

fast write - off

alle filteringen - toepassingsgebonden.

Far cry is nog steeds niet lekker te spelen en FS nog steeds met 9-15 fps. Dit is echt diepe shit. Het is al een tijd zo, maar weet nog steed niet wat hier nou voor zorgt. Heb ook al een keer alle software verwijdert (drivers enzo) en alles opnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 22 mei 2004 @ 21:03:
mja als je op aso reso speelt met alles op high ben je ook ni zo slim... |:(
zet die filteringen (aa, en antiscopisch) op applicatie gestuurd. dan gaat farcry dat zelf regelen ipv dat je vid driver het forceert.

ik durf te wedden dat jij het verschild niet ziet tussen 2x antiscopisch filter en 16x toch is het voor je vid kaart nogal een verschil

verder kan je ook wel 1024/768 proberen, dan gaat het vast beter
Niet zo mooi op een 19 inch. De kaart hoort het, en zeker in combiantie met de rest van het systeem, (makkelijk) aan te kunnen. Far cry is toch zekerniet voor toekomst pc's gemaakt. En ook FS. Ik heb reviews gelezen die toch echt 50 fps laten zien.

Verwijderd

Je hebt gelijk, je kaart zou beter moeten presteren. Draai daarom een default 3DMark2001/03 benchmark en een Aida mem-scan en laat ons de resultaten weten, wellicht kunnen we je dan verder helpen.

• Orion84
  • Laatst online: 18:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Is je overklok niet gewoon instabiel?? Wordt je cpu niet te war of gewoon brak met deze speeds? Zet dat eens terug naar originele snelheden en probeer et dan nog eens, zou ook vlot genoeg moeten zijn. En probeer ook eens wat gedetaileerdere sepcs van je geheugen te vinden, als dat slecht/goedkoop/traag geheugen is werkt dat ook nie echt lekker met een overklok misschien? Trek je pc eens open, en kijk op je geheugen reepje(s) of daar misschien type/merk opstaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 23-05-2004 17:34 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Een AIDA leestest levert 3814 MB/s schrijftest levert 1475 MB /s

Het type geheugen is 2x 512 dual DDR 400 Mhz

Verder heb ik momenteel 3dMark niet om te tesen.

EDIT: aida geeft ook aan bij directx 3d video, nietlokaal beschikbaar video geheugen (AGP) = 0 kb :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 15:54 ]

• Whieee
  • Laatst online: 29-11 14:17

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

3dmark --> http://www.futuremark.com/ (even zoeken is een kunst) Je kunt dan gewoon met de default settings testen; daar hebben we hier het meest aan.

Launching containers into space

Verwijderd

Topicstarter
score 5990 met 3d mark 2003
maar die 0 kb bij aida (zie post hierboven), dat hoort toch niet.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

misschien doelen ze met niet lokaal beschikbaar video geheugen op videogeheugen dat zich niet op de videokaart bevindt maar shared gebruikt wordt van je werkgeheugen??

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op 25 mei 2004 @ 17:10:
misschien doelen ze met niet lokaal beschikbaar video geheugen op videogeheugen dat zich niet op de videokaart bevindt maar shared gebruikt wordt van je werkgeheugen??
Dan zou er geen AGP achter staan neem ik aan.

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik heb vrijwel dezelfde systemspecs als TS. (P4C800E-Deluxe, P4 3,2GHz, 1024 MB Dane-elec, 9800XT).

Ik draai met catalyst 4.5. Met 3D2003 haal ik ruim 6500 punten. Met het programma Bench m All haal ik bij FarCry gemiddeld 40 Fps. Als instellingen heb ik dan alles op het hoogste staan, res. op 1280 x 1024 x 32.

Heb jij memtest al gedraaid? 9800XT al eens uit het slot gehaald en opnieuw geinstalleerd?

Living the American Dream

• Demnick D.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08-2017

Demnick D.

Oh dear....

Ik heb alle mogelijkheden denk ik wel gelezen hier.
Helaas blijkt het nog niet te werken.

Wel grappig dat je Vid mem niet gelezen werd, of heb ik dat nu mis?

#1 mogelijkheid heb ik niet gelezen vermoed ik, correct me if wrong.
De bios instelling... AGP apenture size (?) of zo heette dat, even opzoeken.
Daar kan je en heleboel mee doen, bij mij maakt het wel eens veel uit.
(zie-> ouwe meuk.. vergane glorie)

Er is een heel stuk over geschreven binnen de GoT.
Helaas dat mijn gf3tje64mb het niet zo trekt.

Verwijderd

9800XT kaart is een snelle kaart, maar ik denk dat je in Farcry met 1280 en high settings, AA en Antiscopic filtering gewoon uit moet zetten.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Heb je nu al geprobeerd om je cpu gewoon op normale clockspeeds te zetten of dat dat iets uitmaakt?

Verwijderd

Heb zelf ook problemen met Far Cry. Hij draait vaak een paar minuten goed maar daarna gaat hij telkens hangen. Zelfs op 800.600 draait hij niet fatsoenlijk. Mijn specs zijn als volgt:
xp2400+
512ddr pc3200
60gh schijf
ati radeon 9000
sp1 staat erop.
moederbord gigabyte ga-7vax
chipset Via Kt400

Heb in het spel alles op low gezet maar helpt allemaal niets. Iemand suggesties voor mij want het is niet te spelen zo!?

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op 26 mei 2004 @ 18:29:
Heb je nu al geprobeerd om je cpu gewoon op normale clockspeeds te zetten of dat dat iets uitmaakt?
Ja, maakt niets uit.
Erik_van_H schreef op 26 mei 2004 @ 09:39:
Ik heb vrijwel dezelfde systemspecs als TS. (P4C800E-Deluxe, P4 3,2GHz, 1024 MB Dane-elec, 9800XT).

Ik draai met catalyst 4.5. Met 3D2003 haal ik ruim 6500 punten. Met het programma Bench m All haal ik bij FarCry gemiddeld 40 Fps. Als instellingen heb ik dan alles op het hoogste staan, res. op 1280 x 1024 x 32.

Heb jij memtest al gedraaid? 9800XT al eens uit het slot gehaald en opnieuw geinstalleerd?
Wat maakt het dan uit als ik de kaart erop nieuw instop.
Demnick D. schreef op 26 mei 2004 @ 15:24:
Ik heb alle mogelijkheden denk ik wel gelezen hier.
Helaas blijkt het nog niet te werken.

Wel grappig dat je Vid mem niet gelezen werd, of heb ik dat nu mis?

#1 mogelijkheid heb ik niet gelezen vermoed ik, correct me if wrong.
De bios instelling... AGP apenture size (?) of zo heette dat, even opzoeken.
Daar kan je en heleboel mee doen, bij mij maakt het wel eens veel uit.
(zie-> ouwe meuk.. vergane glorie)

Er is een heel stuk over geschreven binnen de GoT.
Helaas dat mijn gf3tje64mb het niet zo trekt.
Nee dat klopt, erg vreemd wordt niet gelezen. En size in bios heb ik al op al het mogelijke ingesteld. Dat is 64 / 128 /256. Staat nu gewoon weer op 256.

Bedankt weer voor alle snelle reacties. Helaas is het probleem nog niet opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 22:04 ]

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
mss toevallig de hyperdrive optie aangezet? ik gebruikte eerst de hyperdrive optie insamen werking van de tempratuur en mun vidkaart werdt gelijk terug geklokt omdat tie volgens het proggie te heet werd. mss ff checken en uit zetten?

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Stampertje
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

[quote]Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:51:

Wat maakt het dan uit als ik de kaart erop nieuw instop.

[quote]

Heeft bij mij in het verleden wel eens geholpen (Ging dan wel om een PCI WiFi kaart, maar toch.

Living the American Dream

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:46:
Heb zelf ook problemen met Far Cry. Hij draait vaak een paar minuten goed maar daarna gaat hij telkens hangen. Zelfs op 800.600 draait hij niet fatsoenlijk. Mijn specs zijn als volgt:
xp2400+
512ddr pc3200
60gh schijf
ati radeon 9000
sp1 staat erop.
moederbord gigabyte ga-7vax
chipset Via Kt400

Heb in het spel alles op low gezet maar helpt allemaal niets. Iemand suggesties voor mij want het is niet te spelen zo!?
mijn suggestie is dat je een nieuwe goeie 3d kaart koopt want een radeon 9000 trekt farcry voor geen meter de rest van je computer is wel goed

Afbeeldingslocatie: http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/images/image005.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 15:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:43:
[...]

mijn suggestie is dat je een nieuwe goeie 3d kaart koopt want een radeon 9000 trekt farcry voor geen meter de rest van je computer is wel goed

[afbeelding]
Ok prima, kun je eens een suggestie geven wat je zelf in gedachten hebt? Het moet natuurlijk qua financien ook nog aantrekkelijk blijven voor me want ben wel een arm studentje:)

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11 07:52
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 00:19:
[...]

Ok prima, kun je eens een suggestie geven wat je zelf in gedachten hebt? Het moet natuurlijk qua financien ook nog aantrekkelijk blijven voor me want ben wel een arm studentje:)
Dacht je van een 9600 XT ? Kijk zelf hoeveel je te besteden hebt, en dan naar www.tweakers.net/pricewatch

Verwijderd

@ Jansuh: heb zelf een 9600pro, trekt farcry ook prima

Verder: Er zijn best veel ATI gebruikers met problemen met farcry. Ben ik op meerdere fora tegen gekomen, Ubisoft had daar geen oplossing voor, sterker nog, de (min of meer) officiële reactie van Ubisoft was dat ze n00bs waren :r

Was al weer een hele tijd geleden, miss dat er ondertussen nieuwe patches zijn?

Verwijderd

Het klinkt misschien raar maar zet agp eens op 4x dat wil weleens helpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:46:
...

Als je even de FarCry forums gaat bezoeken zul je merken dat er best wel veel problemen zijn ivm die serie (8500-9200 geloof ik). De performance bij die kaarten is vaak om te huilen, dus ik vrees er een beetje voor...

AGP op 4x zetten helpt idd bij sommige kaarten.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 09:56

star-saber

Ryzen

tip installeer de chipset drivers van intel
zal een boel schelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels al veel geprobeerd en in Aida geeft die nu wel AGP beschikbaar geheugen aan. Farcry lijkt het goed te doen, alleen hoe krijg ik de framerate zichtbaar? Verder bij 3dmark03 bij mother nature haalt die op sommige stukjes, bij default, dus 1024x768... enz, slecht 15 fps. Hoort dat?

• pisart
  • Niet online
Hoe kan ik mijn framerate zien?
Open de console met de tilde key (~ tekentje, links naast de nummer 1) en tik in: \r_displayinfo 1
:)

Over mother nature, er is een grote database op futuremark.com. Kijk daar eens en vergelijk jouw resulaat met de rest... Het kan goed zijn dat je is een slechte fps krijgt, 03 is nogal zwaar.

Verwijderd

Topicstarter
mrboomblaster schreef op 27 mei 2004 @ 01:05:
mss toevallig de hyperdrive optie aangezet? ik gebruikte eerst de hyperdrive optie insamen werking van de tempratuur en mun vidkaart werdt gelijk terug geklokt omdat tie volgens het proggie te heet werd. mss ff checken en uit zetten?
Sorrie, maar waar vind ik die instelling?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:44:
[...]

Sorrie, maar waar vind ik die instelling?
volgens deze pagina is dat een optie onder Asus Smart Doctor :)

en de nieuwste versie daarvan is als het goed is de Smart Doctor version 4.33 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 12-07-2004 16:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt allemaal weinig uit. Flight simulator blijft op ongeveer 15 fps draaien (wat met die instellingen 50 moet zijn)

Farcry draait rond de 20-30 op high (is redelijk, maar de kaart moet gewoon beter zijn)

Hyperdrive staat uit
agp 4x of 8x maakt niet uit

vpu recover aan/uit maakt geen verschil

fastwrite aan/uit maakt geen verschil

En heb pas weer nieuwe drivers (de niewuste catalyst)

Ohja, ik heb 1024mb ram en AGP size in bios staat op 256 (hoogst) Is dat goed? Hij kan ook nog op 64, 128, 32 en 4.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens de monitor in de analoge uitgang van de videokaart zitten (digitale is vrij) maar dat maakt niets uit neem ik aan..

EDIT:

Ik heb zo het gevoel dat het een bios setting is. Ik heb een P4c800-E Deluxe moederboord. Weet iemand welke instellingen iig beslist enabled/disabled of wat dan ook meoten staan in de bios. (bijvoorbeeld bij chipset).

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 13:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:06

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hmm, zet in ieder geval, je bios op 8x agp, maar heb je er ook bij nagedacht, dat het aan het spel zou kunnen liggen? Of aan je processor?

Ikheb ook een gig geheugen, 2.8-e ghz cpu 1mb cache
radeon 9600xt, en ik kan hem lang niet goed draaien!!!

Misschien kan het spel gewoon niet beter draaien
heb ik ook met C&C Generals Zero:Hour, die moet ik goed kunnen draaien, dat doet ie ook wel, maar soms schokt ie, maar tussen het schokken draait ie perfect, da's net zoiets denk ik....

zwaar kut gewoon! :(

Professioneel Heftruck Syndroom

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
NeFoRcE schreef op 13 juli 2004 @ 13:39:
Hmm, zet in ieder geval, je bios op 8x agp, maar heb je er ook bij nagedacht, dat het aan het spel zou kunnen liggen? Of aan je processor?

heb ik ook met C&C Generals Zero:Hour, die moet ik goed kunnen draaien, dat doet ie ook wel, maar soms schokt ie, maar tussen het schokken draait ie perfect, da's net zoiets denk ik....

Maar je hebt ook een 9600XT. Die is gelijk aan mijn 9800SE als ik hem niet naar XT had gemod :)
Dat is je bottleneck; je cpu klok je zo dik over de 3GHz without a sweat.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Roet
  • Laatst online: 17:44

Zero Hour draait altijd maar op het FPS van de langzaamste compu, dus als er iemand met een trage compu zit te spelen, speelt het bij jouw ook traag...

Verwijderd

Topicstarter

Processor? Is 3.2 Ghz , lijkt me genoeg

Spel? nee FS is ook slecht

en met 3d mark 03 haal ik 6000 punten (default-mode) waar de kaart 6500 zou moeten presteren. Het is triest.

Heb zelf de nieuwste catalyst drivers. En ik kan niet in mijn bios 8x agp instellen.

• sapphire
  • Laatst online: 19:04

sapphire

Die-hard pruts0r

domme opmerking, vsync uitzetten ?

Gabriël AM5

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Heb je uberhaupt wel eens geprobeerd AA en AF uit te zetten? (Application Preference)
Of was je zover nog niet na 2 maand.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor late response, maar was er een tijd niet meer mee bezig. En ja met aa en af uit blijft gewoon traag en hij moet het met ook gewoon aankunnen.

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:59
heb je een onboard geluids kaart??
zo ja dan moet je eens je geluids instelling omlaag zetten

dit werd mij vandaag vertelt toen ik dtm2 ging halen die verkoper zegt tegen mij
als hij gaat stotteren moet je ff je geluids instellingen omlaag doen omdat de proc die chip moet aansturen wat weer wat tijd kost.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:06

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hmm, ik heb nu ook ffies onboard geluid... maar heb nog wel een SB Live! liggen. Die ga ik er sowiezo weer in doen. Dan heb ik meer bass en hoge tonen.

Misschien dat alles dan wel wat beter draait :)

Maja, ik heb maar 3811 punten. Met de specs die ik nu heb (check onderaan dit bericht)

Maar hoezow 3.2 ghz?

Is mijn cpu de 2.8 GHZ-e 1 MB 800FSB Cache gelijk dan aan de 3.2 GHZ 512 KB 800FSB ????

iig bedankt 8)7

Professioneel Heftruck Syndroom

Pagina: 1