Ik heb vandaag mega veel last van wanadoo die mij steeds mailtjes stuurt met de volgende melding:
Ik heb er al 4 vandaag gehad. Steeds een ander mail adres wel, maar toch wel een beetje vreemd. Nu krijg ik ook al 2x van ilse een mail gehad:
Ik heb bij wanadoo de Anti virus optie gebruikt(hiervoor moet ik betalen). Ik heb zelf Sophos 3.81 draaien( dat is de nieuwste versie). Deze geeft geen virusmeldingen.
Wat denken jullie, Ben ik degene die de virussen verstuurd of gebruik iemand mijn mailadres..
Ik heb een server draaien: Http en FTp. Ik heb hier ook sophos op draaien(up to date)..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Geachte Wanadoo abonnee, In een aan u gerichte e-mail aan het e-mailadres mhijong19@wanadoo.nl is een virus aangetroffen. Wanadoo Antivirus heeft het virus onschadelijk gemaakt. Hieronder vindt u de details van de e-mail en het virus. Afzender e-mail: snowwhite_krieniej@hotmail.com Onderwerp e-mail: Delivery Error (mijnmailadres@wanadoo.nl) Ontvangsttijd: Sat, 22 May 2004 20:06:23 +0200 (CEST) Aangetroffen virus: W32.Netsky.Q@mm |
Ik heb er al 4 vandaag gehad. Steeds een ander mail adres wel, maar toch wel een beetje vreemd. Nu krijg ik ook al 2x van ilse een mail gehad:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Dit bericht is automatisch verstuurd door ilse om je te waarschuwen dat een bericht verstuurd door: mijnmailadres@wanadoo.nl aan: fantus@ilse.nl is geinfecteerd met het virus: HTML/IFrame_Exploit*. Let op: het is mogelijk dat een virus vanaf jouw computer berichten verstuurt. ilse wil je dan ook aanraden je computer uit te rusten met up-to-date antivirus software. Het kan ook zijn dat jouw mailadres misbruikt is als nep afzend adres en dat dit virus helemaal niet van jouw computer afkomt. ilse kan dat helaas niet voor je uitzoeken. Up-to-date antivirus software op jouw computer zou dit wel kunnen. |
Ik heb bij wanadoo de Anti virus optie gebruikt(hiervoor moet ik betalen). Ik heb zelf Sophos 3.81 draaien( dat is de nieuwste versie). Deze geeft geen virusmeldingen.
Wat denken jullie, Ben ik degene die de virussen verstuurd of gebruik iemand mijn mailadres..
Ik heb een server draaien: Http en FTp. Ik heb hier ook sophos op draaien(up to date)..
[ Voor 4% gewijzigd door IJnte op 22-05-2004 20:24 . Reden: extra pc ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com