Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ff serieus, mijn onderdelen zijn er niet slechter op gaan werken toen ik een blacklight in m'n pc zetten met een spiegeltje is zelfs m'n athlon helemaal verlicht dat geen zo'n mooi effect met hun logo dat wit is.
openkat.nl al gezien?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
laat staan een uv lamp erin!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
Die kasten werken ook als kooi van faraday (zorgt dat elektriciteit niet naar binnen kan) en dat verpest je ook met een raam, vandaarik neem aan dat die (metalen)kap niet voor niets is, het het magnetische straling tegen, voorkomt stof ophoping, en dus ook licht inval, heb eigelijk nog nooit kasten gezien die al standaard een ruitje hadden (bepaalde webtraders daargelaten)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Maar ik denk het niet.
Op virtual hideout staat daar nergend wat van. En daar hebben echt al heeeeel veeeeeel mensen zoiets. Dus ik denk dat het geen kwaad kan.
Maar daarom heb ik 1 grote blauwe PL licht erin.
En 2 7cm blacklights aan de voorkant. Komt niet echt in de buurt van mijn mobo.
is dat zo, een auto werkt ook al kooi .. en daar zitten meer ramen in dan mijn kastje>:)
ik snap het hele blacklight gedoe niet.
Handig voor die 12 jarige wanna.bez met hun systeem, hele nacht BZZZZZZT in je kamer
Naja.
Ik heb gewoon zo min mogelijk belasting op het systeem. Dus ook geen blacklight aub.
Veel plezier ermee hoor.
http://mrfloris.com
|:(Wat dom dat ik daar niet aan dacht|:(Op woensdag 20 december 2000 21:21 schreef psygho het volgende:
" dat verpest je ook met een raam"
is dat zo, een auto werkt ook al kooi .. en daar zitten meer ramen in dan mijn kastje>:)
Eeh, misschien zijn dat speciale ramen:?
Zo'n gat in je kast zorgt er gegarandeerd voor dat er EMI binnenkomt... ondanks die leuke goser mat z'n parkietje in een metalen kooi.
Verwijderd
En een auto dan met z'n ramen e.d. blixem? Een gaatje maakt voor elekticiteit nix uit. Wekt nos steeds. Maar dat van die EEPROM's is wel waar. Ik zou het er niet op wagen. Dat licht van die lampen is trouwens wel UVa en niet het huidkankerveroorzakende UVb. Of dit nog uitmaakt voor je EEPROM's weet ik eigenlijk niet.Op woensdag 20 december 2000 21:18 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Die kasten werken ook als kooi van faraday (zorgt dat elektriciteit niet naar binnen kan) en dat verpest je ook met een raam, vandaar
Nee, het is een KOOI van Faraday, geen DOOS. Een raampje c.q. opening maakt echt niks uit. Wel voor straling van buitenaf (GSM enz.) maar dat verschil is niet zo'n ramp. Je PC doet het tenslotte ook gewoon met de kap eraf.Wat dom dat ik daar niet aan dacht
Eeh, misschien zijn dat speciale ramen
je bedoelt waarschijnlijk EPROM's.. en dan zijn dat ook nog van die speciale, met die glaasjes erin, zodat het uv-licht erdoor kan.. ik kan je verzekeren dat jij die niet in je computer hebt zitten.. dus je bios zal niet spontaan geflashed worden.
het enig dat ik me nog kan voorstellen, is dat je idd wel wat effect krijgt op je kabels, met een ECHTE uv-lamp..
nou komt er uit zo'n blacklight gelukkig relatief weinig UV, en zijn die kleintjes ook nog eens van een zodanig laag vermogen dat je het er (volgens mij) gerust op kunt wagen dat je computer tot in lengte van jaren blijft werken..
grtz, Fraggy
Have a wheelie good weekend!
hehe dilemma !
Waar is die binas ook al weer
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Waarom kom je op het Case Modding forum als het je toch nix interesseert???Op woensdag 20 december 2000 21:22 schreef xiphoid het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen,
ik snap het hele blacklight gedoe niet.
Handig voor die 12 jarige wanna.bez met hun systeem, hele nacht BZZZZZZT in je kamer
Naja.
Ik heb gewoon zo min mogelijk belasting op het systeem. Dus ook geen blacklight aub.
Veel plezier ermee hoor.
Sukkel
Verder niet lullig bedoeld hoor
Verwijderd
hiervoor zijn ze zwart gemaakt, ze absorberen alle straling waardoor niets de schakelingen kan bereiken
:):):
0
{spelling}