muziek CD branden

Pagina: 1
Acties:

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:13
IK heb een 8,4,32 brandertje.
bestaat er iets dat mp3tjes omzet naar muziekbestanden voor cd???

Ik weet niet of dit mag op dit forum???

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:44

DarkSide

theres no place like ::1

Ja dat bestaat.
Welk brand proggie gebruik je nu?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Speedener
ben een beetje een nieuwbie tov branden

• Speedener
iets vaags van philips. loopt niet echt lekker

• DarkSide

DarkSide

Je kan nero daarvoor gebruiken
of Easy cd creator.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Wat je moet doen is de naar de preferences gaan van winamp en de output veranderen in diskwriter ipv wave(ofzoiets).
Config de diskwriter door de directory aan te geven waar je de wave bestanden neer wilt zetten.

Kom je zo verder?

• DarkSide

DarkSide

Zie het nut er niet van in als je eerst je mp3 naar wav omzet en dan naar cda.
als je direct van mp3 naar cda kan gaan met de meeste brand proggies van vandaag.
Of je pc moet niet zo krachtig zijn om dat on the fly te doen.

• Speedener
heb een 700 atlon

• DarkSide

DarkSide

meer dan snel genoeg.
Gewoon nero gebruiken werkt perfect.

• geintje
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

}:O ik gebruik cdrwin 3.8 ( van Golden hawk) om gedownde MP3 direct naar CD te branden. zodat cd als een gewone audio CD afspeelbaar is. ( in iedere cd speler dus)
voor welk nut het heeft ?
je downd hele albums in MP3 formaat..en kunt conversie MP3->WAV overslaan dus meteen branden in WAV formaat op CD.

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Verwijderd

nee geen nero gebruiken.
nero is nog al hoe zal ik het zeggen erg kieskeurig als de stream niet erg 100% is Winamp is veel krachtiger in het decoden

Verwijderd

Bij mij ging het vrijwel altijd goed met Nero behalve bij 1 cd. En dat was er dus wel 1 te veel. Hij bleef constant bij 1 mp3 hangen.

CDRWin heb ik daarna gebruikt en die doet het vlekkeloos. WinOnCD schijnt ook wel fijn te zijn.

• Rejgun
  • Laatst online: 00:07

Rejgun

Leven is Bier drinken

gebruik altijd nero, werkt perfect, een cd omzetten doet ie in een minuut zo ongeveer, dus waarom moeilijk doen als je het met je brand proggie kunt doen?

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

CDRWIN, werkt perfect!!!

Verwijderd

proggie genaamd : MP32WAVE

heel makkelijk. volgens mij is die op download.cnet.com

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is juist mooi dat Nero kieskeurig is met MP3, want een ander programma laat je gewoon beschadigde MP3's branden. Zit je na het branden lekker met een rotte CD waar de beschadigingen in de MP3's hoorbaar op zijn. Als een MP3 corrupt is volgens Nero dan download ik 'm gewoon ff opnieuw :) Weet trouwens iemand een proggie waarmee je de integriteit van een hele zooi MP3's makkelijk kunt testen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik gebruik easy cd creator 4. Kies gewoon voor audio cd branden en dan je mp3 tjes er heen slepen werkt altijd!!!
Maar Nero doet het net zo goed kan eigenlijk niet mis gaan.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Met de meeste CD-brand-proggies kan het ineens, maar de beste kwaliteit krijg je als je vooraf met een mp3-decoder de mp3-files converteert naar wav-bestanden.

Hiervoor kun je het beste een L.A.M.E. afgeleide gebruiken, zoals Winamp met de mpg123-plugin. (Nitrane zuigt grote tijd).

Houdoe

Pagina: 1