Toon posts:

[TFT-TV] N64 geeft vertraagd beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn nintendo 64 aansluit op een tft met tv tuner erin, werkt het wel, alleen hapert het verschrikkelijk. Het beeld is verder wel normaal, alleen de framerate is heel raar en 'stottert',
slaat stukken over, en alles speelt heel traag.
Als ik een andere console aansluit, kan ik kiezen tussen 50 en 60 hz, en beide modi gaan goed voor deze console. De nintendo 64 werkt overigens wel goed op een 'normale' tv.
Ik heb ook al eens geprobeerd er een videorecorder tussen te zetten, dat werkte ook niet.
Mijn vraag is, hoe kan dit? Heeft het iets met de horizontale en verticale refreshrates van mijn monitor te maken? Is er iets tegen te doen, zonder een nieuwe monitor te kopen?
Ik heb de search en google gebruikt, maar kwam niet iets bruikbaars tegen.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

hhhmmmm...Welke consoles bedoel je met ''andere''? Houdt er rekening mee dat die 60hz. optie pas beschikbaar is geworden met de laatste consoles.
Misschien kun je je tft handmatig instellen op 50hz. en dat tde n64 dan wel normaal werkt, verder zou ik het niet wetn. succes!

Verwijderd

Topicstarter
de tweede is de gamecube. Ik kan mijn tft niet instellen op aantal hz. Ik weet ook geen eens of dat het wel is.

Verwijderd

De gamecube ondersteund de 60hz. de n64 niet. Misschien moet de n64 wel een 50 hz. schermpje hebben, of misschien lukt het wel met een echte scart als die beschikbaar zijn voor de n64? Het zijn maar ideetjes hoor! :)

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
misschien werkt een vga-box wel, of heeft de tv geenvga aansluiting?

Of een speciale RGB kabel voor de N64

[ Voor 24% gewijzigd door bogaards op 24-05-2004 21:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
bogaards schreef op 24 mei 2004 @ 21:37:
misschien werkt een vga-box wel, of heeft de tv geenvga aansluiting?

Of een speciale RGB kabel voor de N64
Het is ook een monitor, dus heeft wel een een vga aansluiting. Ik zal even kijken wat een vga box is. Maar via de tuner en direct audio/video kabel erin gaat het dus fout.
Pagina: 1