Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Daarnet bij fnac een philips key 005 gekregen(ik had een thomson maar die was zo goed als naar de zak dus ik kreeg een nieuwe van fnac, wat een service :*) ).
Zoals in de titel ben ik voor de philips key 005 gegaan (weinig aan kapot te krijgen).
http://www.consumer.phili...roducts/key005audio_l.jpg

Nu staat in de handleiding dat je om hem op te laden, hem gewoon in de usb moet proppen(als ie op charge staat) en dan zou hij moeten opladen (groene led).
Indien dit niet werkte, moest je op play drukken tot hij de groene led ging branden (volgens boekje).

Ik steek dus de mp3-speler in de usb poort (op 2 pc's getest) en de groene led gaat een fractie van een seconde aan, daarna uit. Hij laadt dus niet op.
Ik maar op play drukken, (tot 20 seconden), zonder resultaat...

Als ik hem insteek om mp3tjes over te zetten, werkt hij perfect, maar opladen (en dus afspelen), doet hij niet 8)7

Ik heb er nu even de externe batterij aangehangen en dan speelt hij wel...
raar...

Hij is dus zo plat als wat, maar opladen... nee

Waarschijnlijk is het ergens een trucje ofzo, dus als iemand zo als ik heeft zitten sukkelen, gelieve mij te helpen!

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 09:28
Is hij niet gewoon vol? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee (denk ik), ik heb al geprobeerd hem te laten spelen na hem eerst een nacht in een pc te steken en hij deed niets.
Ik druk dus enkele seconden op play (zoals het moet om te starten), maar er gebeurt niets...
Dan steek ik hem op het battery pack en dan werkt hij wel...
De batterij moet dus ofwel helemaal plat zijn of ik doe iets fout.

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:55
Staat er in de handleiding dat je het gewoon in een USB poort moet zetten of USB 2.0

• Sheedafi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-12-2024

Sheedafi

..::[::Java::]::..

Je moet anders eerst [zo moet het bij mijn muvo²]
in windows het apparaat uitwerpen zodat het veilig verwijderd kan worden
en dan gewoon laten insteken normaal zou hij dan moeten opladen

If it jams force it, if it breaks it needed fixing anyway!!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Bij mn Ibead is erg van belang of ie wel of niet op 'hold' staat.. misschien geldt dat ook voor philips key?

hold = batterij opladen
geen hold = uppen /downen mp3/wma

Verwijderd

Topicstarter
mm opgelost, ik heb hem een dagje met batterypack gebruikt en blijkbaar werd hij zo een klein klein beetje opgeladen. Hij kon dan ff (enkele seconden) starten zonder batterypack. Heb hem dan in de pc gepropt en hij laadde op. Werkt nu perfect!
(de batterij was dus gewoon zo plat als maar kon en daarom wilde hij niet beginnen met opladen)
Pagina: 1